Bardzo dobra znajomość branży gier komputerowych, cierpliwość i komunikatywność. To kilka podstawowych cech, które wymagamy od nowego pracownika działu Obsługi Klienta. Jeśli je posiadasz, zgłoś się do nas!
Bardzo dobra znajomość branży gier komputerowych, cierpliwość i komunikatywność. To kilka podstawowych cech, które wymagamy od nowego pracownika działu Obsługi Klienta. Jeśli je posiadasz, zgłoś się do nas!
Miejsce pracy: Zamienie pod Warszawą
Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:
Od idealnego kandydata oczekujemy:
Osobie zatrudnionej na tym stanowisku oferujemy:
Jeżeli uważasz, że spełniasz wszystkie wymagania oraz chciałbyś rozpocząd z nami współpracę, wyślij swoją aplikację (CV + List motywacyjny) na adres praca@gram.pl. W tytule maila wpisz Dział Obsługi Klienta. Na zgłoszenia czekamy do 14 listopada.
Do wysyłanej aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę gram.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 Nr 101, poz.926 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania".