Aktorzy użyczający swego głosu w Diablo III mają do przeczytania mnóstwo linii dialogowych. Ich liczba na głowę bije tę, która znalazła się w poprzednich grach Blizzarda.
Aktorzy użyczający swego głosu w Diablo III mają do przeczytania mnóstwo linii dialogowych. Ich liczba na głowę bije tę, która znalazła się w poprzednich grach Blizzarda.
Informacja wypłynęła z panelu dyskusyjnego poświęconego udźwiękowieniu, który został zorganizowany podczas tegorocznego Blizzconu. Warto zaznaczyć, że poprzednie gry Blizzarda, jak StarCraft II czy World of Warcraft mogą pochwalić się jedynie trzema tysiącami wypowiadanych kwestii. Różnica jest zatem kolosalna.
Podczas tego samego panelu zdradzono, że bardzo duży nacisk położono na odgłosy z pola walki - mają one składać się z trzech faz, dzięki czemu uzyska się efekt niewielkiej powtarzalności dźwięków. Ciekawostkę stanowi ponadto informacja, że muzyka z pierwszego aktu będzie ponoć stanowiła hołd dla Matta Uelmena, kompozytora ścieżki dźwiękowej w dwóch pierwszych częściach Diablo. Uelmen opuścił szeregi Blizzarda w 2007 roku.
Data premiery Diablo 3 jest już znana! Czytaj więcej o Diablo 3