Dwie doby wystarczyły, by do świata DC Universe Online przybyło ponad 100 tys. nowych graczy. Przyczyną tej nagłej migracji jest rzecz jasna przejście gry w formułę free-to-play.
Dwie doby wystarczyły, by do świata DC Universe Online przybyło ponad 100 tys. nowych graczy. Przyczyną tej nagłej migracji jest rzecz jasna przejście gry w formułę free-to-play.
Wraz z przybyciem potężnej fali nowych graczy zdecydowanie wzrósł ruch na serwerach - liczba jednocześnie zalogowanych użytkowników jest teraz czterokrotnie wyższa! Sony Online Entertainment na tym jednak nie zamierza poprzestawać. John Smedley za pośrednictwem swego konta na Twitterze zapowiedział, że firma planuje ofensywę w postaci szeroko zakrojonej telewizyjnej kampanii reklamowej, mającej się rozpocząć w tym miesiącu.
Jak wiadomo, listopad to okres wzmożonej aktywności przemysłu rozrywkowego, w tym także gier. SOE liczy zatem, że trafi na żyzny grunt, a społeczność DC Universe Online jeszcze wzrośnie. Na razie i tak producent może jednak świętować niewątpliwy sukces. Przykład przeznaczonego do zamknięcia LEGO Universe pokazuje, że przejście w formułę free-to-play nie zawsze jest zbawienne dla gier MMO.