Nabywcy gry Transformers: Fall of Cybertron nie będą mieli okazji pograć w trybie kooperacji. Twórcy argumentują brak tego modułu chęcią uzyskania wyższej jakości fabuły i rozgrywki.
Nabywcy gry Transformers: Fall of Cybertron nie będą mieli okazji pograć w trybie kooperacji. Twórcy argumentują brak tego modułu chęcią uzyskania wyższej jakości fabuły i rozgrywki.
- Gdy się temu bliżej przyjrzeliśmy i wzięliśmy pod uwagę głosy krytykujące powtarzalność, jedną z przyczyn było właśnie istnienie co-opa. Obecność tego trybu zmuszała nas do generalizowania doświadczeń, wspierania za wszelką cenę zaangażowania we współpracę. Ustaliliśmy, że najbardziej musimy poprawić jakość rozgrywki, uczynić ją głębszą, bardziej wciągającą, zaserwować fabułę wyższej jakości, bardziej skupić się na doznaniach płynących z trybu dla pojedynczego gracza; wykorzystać każdą postać, dać im więcej możliwości, zapewnić unikatowe doświadczenia bazujące na różnych zdolnościach - dodaje Tiege.
O tym, na ile droga obrana przez High Moon Studios jest słuszna, będziemy mogli przekonać się w 2012 roku. Transformers: Fall of Cybertron zostało zapowiedziane przed miesiącem.