The Elder Scrolls V: Skyrim oceniony. "Prawdopodobnie najbardziej majestatyczny RPG w historii"

Mateusz Stanisławski
2011/11/06 13:44

Australijski magazyn Atomic już wystawił swoją notę The Elder Scrolls V: Skyrim. Autor recenzji nie szczędził naprawdę ciepłych słów pod adresem nowego RPG-a studia Bethesda.

The Elder Scrolls V: Skyrim oceniony.

– To bardzo udana gra RPG, w której zakochają się nie tylko miłośnicy gatunku, ale również osoby, które nigdy wcześniej nie wciągnęły się w tego typu produkcje – Skyrim jest idealny na start. To fantastyczny tytuł sam w sobie, co więcej, stanowi przy tym również godny element cyklu The Elder Scrolls. Musisz zagrać – czytamy w podsumowaniu recenzji, która pojawiła się w nowym numerze czasopisma Atomic.

Szczegóły? Ależ proszę – czterostronicowy test dotyczący wersji na konsolę Xbox 360 został zwieńczony soczystym 95/100. Gameplayowi wystawiono 97/100 („styl rozgrywki spodoba się każdemu”), oprawie graficznej – 92/100 („środowisko jest niesamowite”), a warstwie audio – 95/100 („dźwięk jest tak realny, że będziesz wstrząśnięty”). Skyrim w dużej mierze prezentuje się jak Fallout: New Vegas – nie brakuje tu pewnych wad, niemniej są one właściwie nieistotne, gdy weźmie się pod uwagę sam rozmiar produkcji – zaznaczył autor tekstu.

GramTV przedstawia:

Europejska premiera The Elder Scrolls V: Skyrim odbędzie się w przyszły piątek. Nowy RPG studia Bethesda, który od dwóch dni oficjalnie jest w złocie, trafi na konsole PlayStation 3 i Xbox 360 oraz komputery osobiste (tutaj stosowne wymagania sprzętowe – zarówno minimalne, jak i rekomendowane).

Komentarze
128
Usunięty
Usunięty
08/11/2011 16:59

skyrim patch 1.1 bedzie w dniu premiery , oby nie zanosiło sie na wszechobecne bugi.... http://www.digitalspy.co.uk/gaming/news/a349651/elder-scrolls-v-skyrim-day-one-patch-confirmed-by-bethesda.html

Usunięty
Usunięty
07/11/2011 21:52

Ostatnio włączyłem Morrowinda i stwierdziłem, że wykonam jakąś misję dla Gildii Magów (której zadań nigdy nie wykonywałem, bo ogólnie magia w Morrowindzie działa na mnie odpychająco). Spoko, mam znaleźć jaką książkę, której nie posiadają. Wychodzę z tej Gildii...kurde, jak ja mam tą książkę znaleźć? :D W dzienniku żadnych podpowiedzi, żadnego wskaźnika na mapie...koszmar. I szybkie przypominanie sobie gdzie ja w ciągu dziewięcioletniej przygody z Morkiem widziałem jakieś księgarnie :D ale właśnie dlatego ta gra była genialna, sam musiałeś pomyśleć co można zrobić, żeby ukończyć dane zadanie. I moim zdaniem ta część rozgrywki była w Oblivionie zbyt uproszczona. Nie liczę zbytnio na to, że w Skyrimie się coś zmieni, marzę tylko o chociaż interesujących zadaniach dodatkowych :) ech, te dawne gry ;)

Usunięty
Usunięty
07/11/2011 21:29

Ciekawe że nikt nie wspomina o otwartości świata a raczej jego wielkości i tutaj to na przykładzie lochów to można polemizować czy gra jest takim ideałem. Lochów ma być mniej niż w Oblivion co nie powiewa optymizmem skoro za tą część OB też oberwał w porównaniu do poprzednika który miał ich nie dość że więcej to jeszcze były z chyba 4 typy jeśli dobrze pamiętam.No i uproszczenia za przeproszeniem w Obku to chyba już na maksa to uprościli no chyba że całość ma przypomić grę Westwood pt. NOX




Trwa Wczytywanie