Dan Houser ujawnił, jakim sposobem jego firmie udaje się osiągnąć magię w swoich produkcjach. Stwierdził też, że w dzisiejszych czasach stworzenie świetnej gry jest sporym wyzwaniem.
Dan Houser ujawnił, jakim sposobem jego firmie udaje się osiągnąć magię w swoich produkcjach. Stwierdził też, że w dzisiejszych czasach stworzenie świetnej gry jest sporym wyzwaniem.
- Im mniej wiedzą na temat tego, jak poszczególne rzeczy są poskładane, tym bardziej te rzeczy będą wygląały, jakby rzeczywiście żyły, jakbyś był wciągnięty w te wszystkie wydarzenia. Tego właśnie chcemy. Gry stają się obecnie takie świetne, perfekcyjne. Z pewnością sporym wyzwaniem jest zajęcie odpowiedniego miejsca, gdy chcesz oddziaływać na fanów oryginału, a zarazem przyciągnąć nowych graczy - dodaje Houser.
Max Payne 3 zadebiutuje w pierwszym kwartale przyszłego roku.