Przedstawiciele Cryptic Studios przyznają, że Neverwinter w swojej poprzedniej formule był o krok od wydania. Zaznaczają jednocześnie, że zmiana wszystkim wyjdzie na dobre.
Przedstawiciele Cryptic Studios przyznają, że Neverwinter w swojej poprzedniej formule był o krok od wydania. Zaznaczają jednocześnie, że zmiana wszystkim wyjdzie na dobre.
- Zmiana z kooperacyjnego RPG-a w pełnokrwistą masówkę opartą na modelu free-to-play ma dla nas sens - przyznaje na łamach MMORPG.com główny producent Neverwintera, Andy Velasquez. - Perfect World chciał z tego zrobić dużą grę, rozwinąć każdy jej aspekt; zrobić więcej, lepiej; wykorzystać w spokoju czas - wyjawia.
- Przesunięcie premiery na rok 2012 pozwoli nam wprowadzić wszystkie te zmiany. Przejście na pełnowartościową grę action-RPG free-to-play MMO pozwoli nam dotrzeć do zupełnie nowej grupy odbiorców. Nigdy nie wolno lekceważyć barier wejścia. Jeśli klient jest darmowy, każdy może wypróbować grę. To lepsze dla samego projektu, dla nas, dla D&D, a z całą pewnością lepsze dla fanów i graczy. Neverwinterem dowiedziemy, że F2P nie kategoryzuje typu rozgrywki - opisuje jedynie fundamenty modelu biznesowego - dodaje Velasquez.