Słów kilka o systemie walki w Afterfall: Insanity

Adam "Harpen" Berlik
2011/11/17 19:41

Afterfall: Insanity to gra akcji, a zatem rozgrywka w dużej mierze skupi się na starciach z wrogami. W jaki sposób będziemy ich likwidować? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza poniższy filmik.

Słów kilka o systemie walki w Afterfall: Insanity

Na nowym materiale wideo z Afterfall: Insanity Maciej Izworski, gameplay designer w Nicolas Intoxicate Studios, szczegółowo opowiada o systemie walki, który został zaimplementowany w debiutanckiej produkcji wspomnianego studia. Ponad trzyminutowy gameplay prezentuje starcia z przeciwnikami w rozmaitych lokacjach przy wykorzystaniu różnorodnych narzędzi. Możemy również zobaczyć, jak wygląda PDA głównego bohatera.

Do premiery Afterfall: Insanity pozostało niewiele czasu. Rynkowy debiut wersji PC odbędzie się 25 listopada, a w sieci dostępne jest już demo gry. Edycje konsolowe mają ukazać się w przyszłym roku.

GramTV przedstawia:

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
21/11/2011 09:54

Ciekawe, czy poziom adrenaliny wpływa na zdolności bojowe. Słyszałem o kilku przepadkach, kiedy adrenalina dość drastycznie podniosła czyjąś sprawność fizyczną (choć obniżyła zdolności do racjonalnego myślenia).

Bloobik
Gramowicz
20/11/2011 20:26

O proszę, a boss z tarczą na brzuchu ma "miecz" Jean-François''a z Le Pacte des Loups ;)

Usunięty
Usunięty
18/11/2011 00:47

Lektor jest przecudowny, on powinien komentować zwiastuny do filmów. Ta gra i tak szybko stanieje do 20-30 zł :DTak trochę z innej beczki. Czy ta gra wykorzystuje platformę Steam ?




Trwa Wczytywanie