Ojciec serii Metal Gear Solid, Hideo Kojima, mówi wprost: jeśli tęsknicie za Snake'iem i skradaniem to Metal Gear Solid Rising może Wam nie przypaść do gustu.
Ojciec serii Metal Gear Solid, Hideo Kojima, mówi wprost: jeśli tęsknicie za Snake'iem i skradaniem to Metal Gear Solid Rising może Wam nie przypaść do gustu.
Jeśli ktoś naprawdę kocha Snake'a i chce powrotu tradycyjnego modelu rozgrywki opartego na skradaniu może mieć problemy z zaakceptowaniem Rising. Ale dla ludzi, którzy lubią nowości i są otwarci nie powinno to stanowić żadnego problemu.
Japoński mistrz wypowiedział się także na temat głównego bohatera Metal Gear Solid: Rising, Raidena. Przypomnijmy, że gracze mieli już okazję pokierować nim w Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty wydanym w 2001 r. Zaznaczmy, że wprowadzenie do serii nowej grywalnej postaci spotkało się z krytyką graczy.
Raiden dopiero w Metal Gear Solid 4 został odebrany przez graczy tak jak należy, chcę dalej podążać w tym kierunku w Rising. Tym, którzy polubili go w "czwórce" nadal będzie się on podobał.
Postać, którą kierujemy w grze powinna odzwierciedlać gracza. W Metal Gear Solid 2 mieliśmy Snake'a, starego weterana. Nowi gracze mogli przez to poczuć się zagubieni. Dlatego do akcji wkroczył młody Raiden.
Metal Gear Solid: Rising ukaże się na PC, PlayStation 3 i Xboksie 360 w przyszłym roku. Jesteście ciekawi tego, co tym razem przygotowali dla Nas Hideo i jego ekipa?
Źródło: VG247