Nowości w Max Payne 3. Będzie system osłon

Patryk Purczyński
2011/11/24 13:07

Możliwość dokładniejszego celowania i chowania się za osłonami nie sprawią, że Max Payne 3 przestanie być dynamiczną strzelaniną - obiecują twórcy. To nie jedyne nowości, jakie pojawią się w grze.

Nowości w Max Payne 3. Będzie system osłon

Max Payne 3 nie będzie kopią dwóch poprzednich odsłon - to wiemy nie od dziś, ale teraz dostajemy kolejne potwierdzenie. Rockstar wdroży do "trójki" kilka nowości, które mają urozmaicić rozgrywkę. O zmianach opowiedział dyrektor artystyczny Rob Nelson podczas spotkania z dziennikarzami GameSpotu.

Główny bohater będzie mógł dokładniej celować dzięki przybliżonemu widokowi zza ramienia, a także chować się przed ostrzałem za osłonami. Zmiany te mogą negatywnie odbić się na szybkim tempie rozgrywki, z jakiej znane są poprzednie części. Nelson jednak uspokaja: - To są tylko pomocnicze uzupełnienia rdzenia gry, którym w dużej mierze jest bieganie i strzelanie.

W Max Payne 3 pojawi się także funkcja Last Man Standing. Choć brzmi to raczej jak nazwa trybu gry w zabawie wieloosobowej, odnosi się ona do kampanii. Max, gdy jego stan zdrowia spadnie do zera, będzie miał kilka sekund na zlikwidowanie autora feralnego strzału. To przywróci mu kilka punktów życia za cenę jednej tabletki (jeśli gracz nie będzie miał żadnego painkillera na stanie, Last Man Standing nie zostanie aktywowane). Ta kilkusekundowa sekwencja ma z założenia toczyć się w zwolnionym tempie.

GramTV przedstawia:

Twórcy duży nacisk kładą ponadto na realizm słynnych padów Maksa, które poprzedza efektowny lot z serią wystrzałów. Tym razem po lądowaniu główny bohater nie będzie automatycznie wstawał - może on pozostać w pozycji leżącej. Kluczowe dla pracowników Rockstara jest ponadto miejsce, w jakie upadnie były gliniarz i droga, jaką pokona w trakcie lotu.

- On musi się zachowywać realistycznie, musi być uzależniony od otoczenia - podkreśla Nelson. - Zwracamy uwagę, czy pokonuje w locie jakąś przeszkodę, czy zderza się ze ścianą, autobusem czy czymkolwiek innym. Musi być świadomy tego, co go otacza. To było dla nas duże wyzwanie, spędziliśmy nad tą kwestią mnóstwo czasu - dodaje.

Max Payne 3 zadebiutuje w pierwszym kwartale przyszłego roku na platformach PC, PS3 i X360.

Komentarze
23
Usunięty
Usunięty
25/11/2011 11:07

System osłon w Maxie? Niee... Jakoś mi się to nie widzi. Jednak wolałbym, żeby tego nie było.

kerkas
Gramowicz
25/11/2011 09:07
Dnia 25.11.2011 o 08:35, Geeko napisał:

Bo pokazuje, że wypowiadasz się w roli oświeconego,

Nic takiego nie powiedziałem stwierdziłem tylko że gracze narzekają na to że gry są wtórne , krótkie , oskryptowane itd. itp.Następnie biegną do sklepu i swoimi pieniędzmi głosują na tego typu rozwiązania czego przykładem jest właśnieMW2 i MW3 z tego co pamiętam czas gry w singlu w MW2 to około 3h na co narzekali i gracze i recenzenci.

Dnia 25.11.2011 o 08:35, Geeko napisał:

który teraz będzie nauczał maluczkich idiotów a KAŻDY komu śmie się nowy Max podobać właśnie do tych idiotów należy. Brawo...

Nic takiego nie powiedziałem , stwierdzam tylko fakty a one są następujące żadnych rewolucyjnych zmian którymi tak chwali się Rockstar nie widzę.Chyba że rewolucją nazwiemy grafikę napompowaną tak jak paker na siłowni to owszem zgodzę się tyle tylko żedla mnie grafika nie jest najważniejsza.Oczywiście jeśli widzisz te rewolucyjne zmiany słucham z uwagą argumentów.Swój pomysł na linię fabularną już przedstawiłem http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=72159&pid=16

Usunięty
Usunięty
25/11/2011 08:35

Dnia 25.11.2011 o 07:40, kerkas napisał:

http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=72159&pid=11 http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=72334&pid=48 Po drugie niektórzy zaczynają zmieniać zdanie patrz ostatni post @SarenkaB a o tym że fani potrafią zmienić decyzje wielkich producentów świadczy ME 3 , Jericho , Chuck.

Wybacz, co ma pokazywać pierwszy post jaki mi tu wysłałeś? Bo pokazuje, że wypowiadasz się w roli oświeconego, który teraz będzie nauczał maluczkich idiotów a KAŻDY komu śmie się nowy Max podobać właśnie do tych idiotów należy. Brawo...Co do drugiego, jasne, nacisk fanów może zmienić część decyzji twórców, ale myślę, że wiele efektywniejsze byłoby pisanie tego na ICH forum a nie powtarzanie w kółko tego samego w prawie każdym newsie na gram.pl




Trwa Wczytywanie