- Rozwiązano problem z okazjonalnie występującymi problemami z płynnością działania przy dłuższych rozgrywkach (PlayStation 3)
- Naprawiono błąd mogący powodować wyświetlanie tekstur w nieprawidłowej rozdzielczości po zainstalowaniu gry na dysku twardym (Xbox 360)
- Przy uruchomieniu, gra nie wyłącza się już w przypadku, gdy częstotliwość próbkowania dźwięku jest na poziomie innym, niż 44100 Hz (PC)
- Naprawiono błąd powodujący, że pociski znikały w sposób nieprawidłowy
- Naprawiono błąd powodujący, że któryś z gości mógł przybyć na ślub gracza martwy
- Ciała smoków są teraz oczyszczane prawidłowo
- Naprawiono rzadko występujący błąd powodujący, że smoki nie atakowały
- Naprawiono błąd związany z animacją postaci niezależnych przy spaniu
- Naprawiono błąd powodujący, że ciała znikały ze świata gry przedwcześnie
- Skeleton Key zostanie prawidłowo użyty w przypadku, gdy gracz nie posiada już wytrychów
- Naprawiono rzadko występujący błąd związany ze zmianą nazwy uzbrojenia i opancerzenia przy zaklinaniu
- Naprawiono rzadko występujący błąd powodujący, że smoki nieprawidłowo przekazywały dusze
- Klawisz Escape służy teraz również do opuszczania menusów (PC)
- Wyeliminowano problemy z czułością myszy (PC)
- Ogólne zmiany w funkcjonalności, związane z mapowaniem przycisków i sterowaniem (PC)
- Po wypuszczeniu uaktualnienia w wersji 1.2, wciąż będziemy obserwować fora, blogi itd. poszukując zgłaszanych przez Was błędów. Będziemy informować Was na bieżąco w kwestii kolejnych aktualizacji, mających na celu zwiększenie komfortu Waszej rozgrywki.
To, że Skyrim jest jedną z najmniej zabłędowionych gier od Bethesdy nie oznacza, że błędów nie ma w niej wcale. Łatka w wersji 1.2 (oryginalnie nazwana 2.01 w wersji na PS3) właśnie się urodziła, a doktor Wuwu ma dla Was dobre wieści - "fizyka koni" i "lot na księżyc liniami Maczuga Giganta" zostają!