- A Vampyre Story 2: A Bat’s Tale – prace wstrzymane. Czekamy na dodatkowe fundusze. Można zauważyć pewien postęp w tym przypadku, ale na tę chwilę nie ma jeszcze nic pewnego. To tyle bez naruszania żadnych umów poufności. Jeśli chodzi o większe szczegóły na temat dystrybucji i produkcji, tutaj należy się kierować do firmy Crimson Cow, która posiada stosowne prawa – my mamy związane ręce.
- A Vampyre Story: Year One – tymczasowo wstrzymana. (...) Projekt w żadnym wypadku nie został porzucony, ale też nie poświęcamy mu całego naszego czasu. Informujemy jednak, że nastąpił tutaj zauważalny progres. Do zrobienia są animacje, skrypty, tła i niektóre elementy otoczenia. Mamy projekt gry, fabuła jest gotowa, co więcej, wszystkie lokacje i postacie zostały opracowane i czekają na ostateczną obróbkę.
- A Vampyre Story (Steam) – Valve domaga się usunięcia kilku poważnych uchybień, które nie pozwalają na to, by produkcja mogła zadebiutować na tej platformie. Brak funduszy na zmiany w silniku gry, zarówno ze strony Crimson Cow, jak i Autumn Moon Entertainment, sprawia, że tytuł najprawdopodobniej nigdy nie trafi na Steama.
- A Vampyre Story (iOS) – brak porozumienia na linii Crimson Cow – Autumn Moon Entertainment w kwestii konwersji. Przewiduję jednak, że gra ostatecznie ujrzy światło dzienne.
Tiller na sam koniec jeszcze raz podkreślił – podstawową sprawą jest brak pieniędzy. Miejmy jednak nadzieję, że fundusze na spokojne dokończenie przynajmniej części powyższych projektów prędzej czy później znajdą się i jeszcze niejednokrotnie będzie nam dane zobaczyć bohaterów serii A Vampyre Story.