Według Cliffa Bleszinskiego w niedalekiej przyszłości w ciągu jednego roku mogą ukazać się zaledwie trzy lub cztery produkcje wysokobudżetowe. - Powstaje zbyt wiele gier - stwierdza.
Według Cliffa Bleszinskiego w niedalekiej przyszłości w ciągu jednego roku mogą ukazać się zaledwie trzy lub cztery produkcje wysokobudżetowe. - Powstaje zbyt wiele gier - stwierdza.
Jeżeli sprawdzą się przewidywania Cliffa Bleszinskiego, niebawem może dojść do sytuacji, w której nawet na przestrzeni całego roku nie otrzymamy tylu głośnych tytułów. - Gry wysokobudżetowe z kampanią na sześć do ośmiu godzin mogą znajdować się w odwrocie. Być może w ciągu roku będą się ukazywać tylko trzy lub cztery takie produkcje, będące jednocześnie nowymi odsłonami znanych marek - stwierdza projektant Epic Games w wywiadzie udzielonym pismu Official Xbox Magazine.
- Kluczem jest stawianie na ludzi, którzy rozumieją technologię, ale wiedzą też co to jest kreatywność i biznes. Zbyt wiele pozycji powstaje tylko dlatego, że ktoś stwierdzi: "walki byków to świetny materiał na grę!". Tymczasem trzeba sobie uświadomić, że na taką produkcję popyt byłby tylko w Hiszpanii. Ludzie dobierają sobie przypadkowe rzeczy, a inni rzucają w nich swoimi pieniędzmi nie zważając na biznes. Musimy wykazać się nie tylko kreatywnością, ale też chirurgiczną precyzją w doborze gier, które tworzymy - dodaje Bleszinski.