Twórcy Bulletstorma pracują nad grą akcji - pierwsze szczegóły

Patryk Purczyński
2011/12/07 19:56

Wnikliwe przyjrzenie się ofertom pracy w People Can Fly daje zarys tego, jaka będzie kolejna gra polskiego studia.

Twórcy Bulletstorma pracują nad grą akcji - pierwsze szczegóły

Programista interfejsu użytkownika, artysta koncepcyjny i starszy projektant rozgrywki - to trzy stanowiska, na których wzmocnień poszukuje People Can Fly. Dzięki opublikowaniu ofert pracy na stronie Epic Games poznaliśmy pierwsze informacje o nowej grze twórców Bulletstorma.

Od kandydata na pierwsze z wymienionych stanowisk wymaga się doświadczenia w pracy na Xbox Live i PlayStation Network. Może to sugerować, że tytuł ten będzie dystrybuowany drogą cyfrową. Osoba zatrudniona powinna być też zaznajomiona z gatunkiem gier akcji - w przypadku People Can Fly trudno tu mówić o zaskoczeniu.

Artysta koncepcyjny musi natomiast posiadać zdolność tworzenia "fajnych postaci, broni i pojazdów". Jego zadaniem będzie ponadto tworzenie zapadających w pamięć i zapierających dech w piersiach scen przy jednoczesnym zachowaniu dbałości o szczegóły, co powinno nadać tym ujęciom wiarygodności. W innym miejscu polski zespół wspomina natomiast o miejscach służących jako osłony, łamigłówkach związanych z nawigacją czy oskryptowanych wydarzeniach.

GramTV przedstawia:

Od starszego projektanta rozgrywki wymaga się z kolei doświadczenia w pracy z trybami sieciowymi i projektami matchmakingu. Powinien on także umieć łączyć rozmaite elementy z różnych gatunków.

Podsumujmy zatem: nowa produkcja People Can Fly będzie grą akcji z zapadającymi w pamięć bohaterami i scenami, zawierającą w sobie elementy z innych gatunków, z systemem osłon, łamigłówkami, pojazdami i trybami sieciowymi. Tytuł ten powstaje prawdopodobnie z myślą o konsolach X360 i PS3.

Warto przypomnieć, że wcześniej studio dowodzone przez Adriana Chmielarza było łączone z pracami nad nową trylogią Gears of War. Jej akcja miałaby się toczyć przed wydarzeniami przedstawionymi w już wydanych grach Epic Games. Czy powyższe doniesienia potwierdzają plotki, które ujrzały światło dzienne za sprawą magazynu OXM? Nie, ale z pewnością nie wykluczają sugerowanego wcześniej scenariusza.

Komentarze
25
Usunięty
Usunięty
10/12/2011 22:10
Dnia 08.12.2011 o 01:48, TobiAlex napisał:

Witka1995 czyżby? 6h gry bez multi (bo tego co tam jest nie można nazwać multi) i skryptowane skillshoty. To już Afterfall jest więcej warty niż Bulletshit (a ja głupi kupowałem grę w EA Store za pełną kwotę). A swoją drogą ciekawe czy im teraz nie jest głupio - nabijali się z CoDa, jaki to on krótki (a ich shit trwa tyle samo), jaki oskryptowany (a ich skillshote to co? wystarczy tylko sobie obmyślić jakiś fajny skillshot i co? dostaje się 10 pkt., bo gra nie przewidziała takiej kombinacji) a to CoD po raz kolejny bije rekordy sprzedaży a o ich shicie wszyscy zapomnieli w 3 tygodnie po premierze. Nawet nie wiadomo czy gra zarobiła na siebie.

Wolę 6h porządnej rozgrywki niż kilkanaście nudnej. To, że gra jest krótka jest wada, ale to co w niej zmieszczono stoi na wysokim poziomie. A to, że kupiłeś gre na premierze jest twoim problemem. Wystarczyło wejśc na pierwszą lepsza recenzje i byś przeczytał, że gra starcza na kilka h i po tej cenie nie warto.

Usunięty
Usunięty
08/12/2011 20:05

Bulletstorm był MEGA. Wykonali przy nim dużo dobrej roboty i mam nadzieję, że następny ich projekt będzie równie dobry :)

Usunięty
Usunięty
08/12/2011 18:46

Narzekający na Bulletstorma to chyba już od CoDa już mają całkowicie mózg wyprany. Jedna z orginalniejszych gier tego roku i dużo bardziej satysfakcjonująca i ciekawsza od MW3, które starcza na niewiele więcej (jeżeli w ogóle), ma jeszcze więcej skryptów i ogranicza gracza do używania minimalnej masy mózgu. Bulletstorm to przynajmniej jakiś powiew świeżości...




Trwa Wczytywanie