Wnikliwe przyjrzenie się ofertom pracy w People Can Fly daje zarys tego, jaka będzie kolejna gra polskiego studia.
Wnikliwe przyjrzenie się ofertom pracy w People Can Fly daje zarys tego, jaka będzie kolejna gra polskiego studia.
Od kandydata na pierwsze z wymienionych stanowisk wymaga się doświadczenia w pracy na Xbox Live i PlayStation Network. Może to sugerować, że tytuł ten będzie dystrybuowany drogą cyfrową. Osoba zatrudniona powinna być też zaznajomiona z gatunkiem gier akcji - w przypadku People Can Fly trudno tu mówić o zaskoczeniu.
Artysta koncepcyjny musi natomiast posiadać zdolność tworzenia "fajnych postaci, broni i pojazdów". Jego zadaniem będzie ponadto tworzenie zapadających w pamięć i zapierających dech w piersiach scen przy jednoczesnym zachowaniu dbałości o szczegóły, co powinno nadać tym ujęciom wiarygodności. W innym miejscu polski zespół wspomina natomiast o miejscach służących jako osłony, łamigłówkach związanych z nawigacją czy oskryptowanych wydarzeniach.
Od starszego projektanta rozgrywki wymaga się z kolei doświadczenia w pracy z trybami sieciowymi i projektami matchmakingu. Powinien on także umieć łączyć rozmaite elementy z różnych gatunków.
Podsumujmy zatem: nowa produkcja People Can Fly będzie grą akcji z zapadającymi w pamięć bohaterami i scenami, zawierającą w sobie elementy z innych gatunków, z systemem osłon, łamigłówkami, pojazdami i trybami sieciowymi. Tytuł ten powstaje prawdopodobnie z myślą o konsolach X360 i PS3.
Warto przypomnieć, że wcześniej studio dowodzone przez Adriana Chmielarza było łączone z pracami nad nową trylogią Gears of War. Jej akcja miałaby się toczyć przed wydarzeniami przedstawionymi w już wydanych grach Epic Games. Czy powyższe doniesienia potwierdzają plotki, które ujrzały światło dzienne za sprawą magazynu OXM? Nie, ale z pewnością nie wykluczają sugerowanego wcześniej scenariusza.