Tegoroczny hit L.A. Noire zadebiutował po siedmiu latach produkcji. Brendan McNamara zdradził na łamach Official PlayStation Magazine, dlaczego tworzenie gry trwało tak długo.
Tegoroczny hit L.A. Noire zadebiutował po siedmiu latach produkcji. Brendan McNamara zdradził na łamach Official PlayStation Magazine, dlaczego tworzenie gry trwało tak długo.
- Poza tym, musieliśmy od podstaw zbudować cały proces. Byliśmy zupełnie nowym studiem i mieliśmy całkowicie nowe narzędzia i technologię. Teraz dysponujemy narzędziami, które pozwalają tworzyć miasta, ale musieliśmy je zbudować i sprawić, by działały. Wszystko od sieci dróg, po których podążają trolejbusy, całe okablowanie połączone automatycznie z wszystkimi budynkami... - kontynuuje McNamara.
Szef Team Bondi wspominał też o technologii, na szczególne podkreślenie zasługuje ta odpowiedzialna za niezwykle dokładną mimikę twarzy. - Technologia była również dość zaawansowana, w tym MotionScan - przyznaje. - Pierwsze półtora roku, a może nawet dłużej, poświęciliśmy na zgromadzenie zasobów. Stanowiliśmy małe studio, które liczyło około 16 osób. Musieliśmy dysponować całym tym materiałem, by móc zacząć budować rzeczy - dodaje.
L.A. Noire okazało się jedną z najlepszych nowych marek tego roku. Gra wiosną debiutowała na PS3 i X360, a w okresie przedświątecznym dotarła na pecety.