Czy skradanki wymarły? Twórca Hitman Absolution: Gatunek się zmienił

Patryk Purczyński
2012/01/12 10:25
6
0

- Gry z serii Hitman zawsze były mieszanką skradania, łamigłówek i akcji. Absolution się pod tym względem nie różni - zapowiada Tore Blystad z IO Interactive.

Czy skradanki wymarły? Twórca Hitman Absolution: Gatunek się zmienił

W kontekście trwających prac nad Hitman Absolution, dyrektor gry Tore Blystad został zapytany przez dziennikarzy Official Xbox Magazine, czy gatunek skradanek wymarł. - Nigdy nie myślałem o tym w ten sposób, to takie smutne! - odparł przedstawiciel IO Interactive.

- Skradanki to trudny gatunek, zarówno dla graczy, jak i dla producentów. Wymaga cierpliwości, wytrwałości i ma niewielki margines błędu. Połączcie to z dziesięciokrotnie większymi obecnie budżetami na produkcję i odbiorcami, którzy wymagają szybkich nagród - sądzę, że w tym tkwi przyczyna zmiany, jaka zaszła w klasycznym gatunku skradanek - tłumaczył Blystad.

- Nie projektowaliśmy Absolution jako czystej skradanki. Kryje się w niej dużo więcej, rozgrywka jest bardziej różnorodna niż w jakiejkolwiek wcześniejszej części serii. Gry spod znaku Hitmana zawsze stanowiły mieszankę skradania, łamigłówek i akcji. Absolution się pod tym względem nie różni - zaznaczył.

GramTV przedstawia:

- Jeśli chodzi o samo skradanie, staramy się, by było ono bardzo szerokim i zróżnicowanym przeżyciem. Chcemy, by gracze byli w stanie eksperymentować i odnaleźć własną drogę między puryzmem a przemocą. Nawet jeśli nadrzędnym celem klasycznego użytkownika Hitmana jest bycie cichym zabójcą, w grze jest także mnóstwo wyzwań dla nieco bardziej niedzielnych odbiorców skradanek - dodał Blystad.

Hitman Absolution ma wstępnie wyznaczony termin wydania na 2012 rok. Gra zmierza na platformy PC, PS3 i X360.

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
13/01/2012 10:55

Niema to jak "niedzielni odbiorcy". . .

Usunięty
Usunięty
12/01/2012 14:00

Mam nadzieję że Hitman Absolution nie podąży smutną ścieżką Splinter Cell (mowa o Conviction) w którym skradanie było praktycznie najmniej efektywnym sposobem przejścia gry:/

Usunięty
Usunięty
12/01/2012 12:00
Dnia 12.01.2012 o 11:21, pepsi napisał:

DX miał rozmaite możliwości przechodzenia gry, podobnie będzie z Hitmanem (na którego też czekam).

Owszem DX miał różne możliwości ale jak dla mnie, był on gra robią w dużej mierze pod skradanie. Bieganie a''la Rambo było po prostu dorzucone bo to wymóg graczy spod znaku CoD :) No i dawało to złudną wolność w świecie gry :)Mam nadzieję, że Hitman też pójdzie tą drogą i pierwiastek skradanki będzie w nim znaczący.




Trwa Wczytywanie