Osobne skale trudności dla walki i łamigłówek w Silent Hill: Downpour

Patryk Purczyński
2012/01/12 07:56
4
0

Twórcy gry Silent Hill: Downpour postanowili pójść graczom na rękę i pozwolić im zadecydować o poziomie trudności dwóch różnych aspektów gry: walki i łamigłówek.

Osobne skale trudności dla walki i łamigłówek w Silent Hill: Downpour

Choć w Silent Hill: Downpour mamy głównie uciekać przed przeciwnikiem, nie ominą nas także sekwencje walki. Pojawią się również wyzwania logiczne, co czyni rozgrywkę wielopłaszczyznową. Twórcy pragną, by była ona dopasowana do upodobań i możliwości jak najszerszej grupy graczy, dlatego proponują dwa osobne systemy poziomów trudności.

- Wielu ludzi lubi łamigłówki, a Silent Hill zapewnia całkiem niezłe, ale ci sami ludzie nie muszą być zbyt dobrzy w walce. Można więc ustawić walkę na łatwą, a zagadki na trudne - tłumaczy producent Tomm Hulett w rozmowie z dziennikarzami serwisu Joystiq.

Na wysokim poziomie trudności łamigłówek gracze będą dostawać mniej podpowiedzi prowadzących do rozwiązania zagadki. - Sam musisz dojść do tego, co oznacza sytuacja, w której np. dysponujesz jakimś, z pozoru niepotrzebnym, przedmiotem. Okazuje się, że jest to wskazówka świadcząca o czekającym zadaniu pobocznym - obrazuje Hulett.

GramTV przedstawia:

Wypełnienie misji nieobowiązkowych może się wiązać ze znacznymi profitami. - To mogą być rozmaite przedmioty, albo trzy paczki z zasileniem stanu zdrowia. Czekają cenne nagrody. Równie dobrze może się okazać, że jest to shotgun - nie występuje w całej grze, a tu nagle dostajesz go za wykonanie zadania pobocznego - mówi.

Silent Hill: Downpour w Stanach Zjednoczonych zadebiutuje 6 marca na platformach PS3 i X360.

Komentarze
4
Fang
Gramowicz
12/01/2012 09:47
Dnia 12.01.2012 o 09:12, Kresegoth napisał:

@Fang Nie wszystkie. Ten podział wprowadzono w Silent Hill 2, jedynka miała poziom trudności całej gry.

Aż sprawdziłem bo wydawało mi się że już w jedynce tak było ale masz racje dopiero od dwójki wprowadzili taki podział ;)PS. Używaj przycisku "Odpowiedz" do komentowania ;)

Usunięty
Usunięty
12/01/2012 09:25

Chyba 2 i 3 cześć miały już takie opcje.

Kresegoth
Gramowicz
12/01/2012 09:12

@FangNie wszystkie. Ten podział wprowadzono w Silent Hill 2, jedynka miała poziom trudności całej gry.




Trwa Wczytywanie