The Last of Us nie będzie tak liniowe, jak Uncharted

Patryk Purczyński
2012/01/15 12:06
7
0

Nowy numer Official PlayStation Magazine zawiera zapowiedź The Last of Us, nowej produkcji Naughty Dog. Z tekstu można wyłowić kilka nieznanych dotąd szczegółów.

The Last of Us nie będzie tak liniowe, jak Uncharted

Jeden z czytelników serwisu GameTrailers podzielił się na tamtejszym forum nowymi szczegółami na temat The Last of Us, zasięgniętymi z zapowiedzi gry w Official PlayStation Magazine. Okazuje się, że tytuł ten w niewielkim stopniu stawia na strzelanie do przeciwników - świadczą o tym niewielkie zapasy amunicji, jakimi dysponuje główny bohater, Joel.

Tenże Joel nie będzie też kreowany na superbohatera - to zwykły człowiek, który odczuwa strach w takim samym stopniu jak jego młodociana towarzyszka, Ellie. W trakcie rozgrywki pojawią się momenty, w których gracz będzie mógł ruszyć na pomoc postaciom niezależnym, ale nie da rady zrobić tego w najprostszy czy oczywisty sposób.

GramTV przedstawia:

- Nie cierpię gier, w których użytkownicy bezmyślnie bronią NPC-ów - mówi Neil Druckmann na łamach wspomnianego pisma. Gracze otrzymają ponadto nieco większą dowolność w działaniach niż w całkowicie liniowym Uncharted. Będzie można np. wybrać się do kawiarni. Nie należy jednak nastawiać się na grę z otwartym światem - zbyt dużą rolę odgrywa tu opowiadana historia, by twórcy mogli sobie pozwolić na tego typu posunięcie.

Pierwszy zwiastun The Last of Us został pokazany na VGA 2011. Gra zadebiutuje pod koniec 2012 lub na początku 2013 roku.

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
15/01/2012 13:54

http://www.max3d.pl/news.php?id=2186 <--- luknijcie te filmiki ze studia. Ciekawostka!! Na drugim filmie widać pracujących tam chłopaków z Polski - Maciej Kuciare i Marka Okonia - tego samego który robił obrazki na okładkę i promo arty do najnowszej gry ze świata Gwiezdnych Wojen.

Usunięty
Usunięty
15/01/2012 13:24

Na początku bałem się, że gra będzie klonem Uncharted umiejscowionym w świecie zombie. Teraz muszę wpisać The Last of Us na listę must have i czekać na premierę. Bardzo podoba mi się to podejście - mało amunicji, zaszczucie, wybory moralne. No i do tego Naughty Dog, mniam! :)

Usunięty
Usunięty
15/01/2012 12:56

Fajnie, absolutne przeciwienstwo mechaniki z Uncharted, gdzie clou calej zabawy stanowil rampage po mapie i setki wystrzelanych pestek. Przynajmniej wstepnie wiadomo, ze nie beda to dokladnie te same gry w innych realiach. To nawet dobrze, Uncharted''ow ostatnio jak psow, przydalo by sie cos innego;




Trwa Wczytywanie