- Próbujemy opowiedzieć coś o ludziach, o ich istnieniu - mówi Neil Druckman, szef działu kreacji The Last of Us. Piszemy o nowych szczegółach dotyczących tego projektu.
- Próbujemy opowiedzieć coś o ludziach, o ich istnieniu - mówi Neil Druckman, szef działu kreacji The Last of Us. Piszemy o nowych szczegółach dotyczących tego projektu.
- Obie te postacie (Joel i Ellie, para głównych bohaterów The Last of Us - dop. red.) przejdą przez coś, co zmieni je bezpowrotnie. Na tym skupia się właśnie nasz projekt - na przebrnięciu tego z tymi dwiema postaciami - mówi Druckman. Na łamach Edge'a zapewnia z kolei, że członkom jego ekipy jak mało komu zależy na podnoszeniu poprzeczki.
- A potem ukazują się gry, które są zabawne, ekscytujące i porządnie wykonane, ale czytanie w recenzjach o tym, że mają niesamowitą opowieść, jest dla nas przygnębiające - wszak tak ciężko pracujemy nad tym elementem - wyznaje Druckman. - Usiłujemy opowiedzieć coś o ludziach, o ich istnieniu. Niekoniecznie w takim umiejscowieniu, w jakimkolwiek umiejscowieniu - dodaje, odnosząc się ponownie do The Last of Us.
Z łamów Edge'a można zresztą wyciągnąć kilka nowych informacji o produkcji Naughty Dog - i to nie tylko o fabule. Na swoich łamach wypunktowuje je GamingBolt, a my publikujemy je poniżej:
Przypomnijmy, że premiera The Last of Us wyznaczona jest wstępnie na koniec 2012 bądź początek 2013 roku.