Max Payne 3 z multiplayerem jedynym w swoim rodzaju?

Patryk Purczyński
2012/01/29 16:55

Według głównego projektanta Max Payne 3, produkcja ta oferuje niepowtarzalną rozgrywkę. Dlaczego? Bo w żadnej innej grze sterowana przez użytkownika postać nie ma tak szerokiego wachlarza ruchów.

Max Payne 3 z multiplayerem jedynym w swoim rodzaju?

- Przyglądamy się wielu pozycjom - w końcu wszyscy jesteśmy graczami - ale Max Payne nadal jest tym, o co zawsze w tej grze chodziło - mówi Charlie Bewsher, główny projektant trzeciej części serii, zapytany przez dziennikarzy Official Xbox Magazine o to, na ile inspirowano się rozwiązaniami zastosowanymi w produktach konkurencji przy tworzeniu trybu wieloosobowego.

- Grę obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby, a dużą rolę zawsze odgrywało w niej poruszanie się. Tutaj nie tylko strzelasz, ale także wchodzisz w interakcję ze środowiskiem i możesz wykonać rozmaite ruchy: możesz stosować uniki czy obroty, dzięki którym dochodzi do interesujących interakcji. Mamy tu do czynienia z odważnym realizmem - zawsze zależało nam na tym aspekcie - zapewnia Bewsher.

GramTV przedstawia:

- Rozgrywka w Max Payne 3 odróżnia się od tej, jaką oferują wszystkie inne gry. Możesz strzelać podczas wykonywania uników, przeskakiwać ponad zasłonami, wyskakiwać przez okna, stosować uniki w celu dostania się za osłonę... Jest mnóstwo sposobów, na które możesz grać. Sądzę, że to bardzo świeże spojrzenie na tryb wieloosobowy - dodaje.

Przypomnijmy, że multiplayer w grze Max Payne 3 zwie się Gang Wars.

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
30/01/2012 07:25
Dnia 30.01.2012 o 00:11, NemoTheEight napisał:

> Jak dla mnie cud miód orzeszki. Ciekawi mnie tylko jak będzie działać bullet time, w > grze multiplayer, jeśli w ogóle będzie ^^ Pewnie tak jak zdolności obszarowe w AC: Revelations. Na wszystkich w obszarze 8 metrów, czy coś. Jakby działało na mapę, to by nie dało się grać.

Nie widziałem w akcji AC:R. Ale jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić. Mamy jakąś graniczną odległość, załóżmy te 8 metrów. Czyli jkbym stał 9 metrów od epicentrum to dla mnie czas biegłby normalnie, a dla graczy w środku ośmio metrowej "bańki czasowej" powoli? To miałbym ich podanych na tacy. Każdy zarobiłby kulkę w potylicę. Coś jak Stasis Field z UT3. No chyba, że tak jak w UT3 strzały z zewnątrz nie będą przenikać do środka.

Usunięty
Usunięty
30/01/2012 00:11
Dnia 29.01.2012 o 17:38, Vens napisał:

Jak dla mnie cud miód orzeszki. Ciekawi mnie tylko jak będzie działać bullet time, w grze multiplayer, jeśli w ogóle będzie ^^

Pewnie tak jak zdolności obszarowe w AC: Revelations. Na wszystkich w obszarze 8 metrów, czy coś. Jakby działało na mapę, to by nie dało się grać.

Usunięty
Usunięty
29/01/2012 23:15

Multiplayer i Max Payne to jakoś mi nie tak brzmi, ale jak tak czytam to moze coś z tego będzie. Tylko dlaczego ciągle opóźniają premierę ?! Argh!




Trwa Wczytywanie