Choć Deus Ex: Bunt Ludzkości był grą z rozbudowaną kampanią, tytuł ten miał w pierwotnym zamyśle jeszcze więcej zawartości. Nie wszystkie plany udało się jednak zrealizować.
Choć Deus Ex: Bunt Ludzkości był grą z rozbudowaną kampanią, tytuł ten miał w pierwotnym zamyśle jeszcze więcej zawartości. Nie wszystkie plany udało się jednak zrealizować.
- Nasze pierwotne założenie było takie, by pozwolić graczom dowiedzieć się czegoś o nich poprzez eksplorację określonych lokacji i odnalezienia książek, e-maili, a także postaci, które powiedziałyby o nich nieco więcej - wyjaśnia główna pisarka Mary DeMerle na stronie Eidos Montreal.
- Niestety, pod koniec produkcji zdaliśmy sobie sprawę, że musimy zmniejszyć rozmiar gry i obie lokacje, w których można było zdobyć informację na ten temat, zostały wycięte. Trudno było nam znaleźć inne miejsca, w których umieszczenie tych danych miało sens, więc koniec końców po prostu to wyrzuciliśmy. Planowaliśmy też bardziej rozbudowaną misję w Montrealu, gdzie można by było zdobyć bardziej szczegółowe informacje na temat Elizy Cassan - dodaje.