Co nie zmieściło się w Deus Ex: Bunt Ludzkości?

Patryk Purczyński
2012/01/30 10:18

Choć Deus Ex: Bunt Ludzkości był grą z rozbudowaną kampanią, tytuł ten miał w pierwotnym zamyśle jeszcze więcej zawartości. Nie wszystkie plany udało się jednak zrealizować.

Co nie zmieściło się w Deus Ex: Bunt Ludzkości?

O Deus Ex: Bunt Ludzkości powiedziano wiele dobrego, gra miała jednak także swoje wady. Wśród nich wymienia się chociażby brak bardziej dogłębnych informacji na temat grupy paramilitarnej Tyrants. Tak naprawdę nie wiadomo, dlaczego Jaron Namir czy Yelena Fedorova tak usilnie próbują pozbyć się głównego bohatera, Adama Jensena.

- Nasze pierwotne założenie było takie, by pozwolić graczom dowiedzieć się czegoś o nich poprzez eksplorację określonych lokacji i odnalezienia książek, e-maili, a także postaci, które powiedziałyby o nich nieco więcej - wyjaśnia główna pisarka Mary DeMerle na stronie Eidos Montreal.

GramTV przedstawia:

- Niestety, pod koniec produkcji zdaliśmy sobie sprawę, że musimy zmniejszyć rozmiar gry i obie lokacje, w których można było zdobyć informację na ten temat, zostały wycięte. Trudno było nam znaleźć inne miejsca, w których umieszczenie tych danych miało sens, więc koniec końców po prostu to wyrzuciliśmy. Planowaliśmy też bardziej rozbudowaną misję w Montrealu, gdzie można by było zdobyć bardziej szczegółowe informacje na temat Elizy Cassan - dodaje.

Komentarze
19
Usunięty
Usunięty
30/01/2012 21:15
Dnia 30.01.2012 o 12:47, Henrar napisał:

@Ring5: Różnica jest IMO ogromna, bo co innego wyciąć content z powodu terminów i budżetu a co innego wyciąć, bo trzeba opchnąć za 10$ w dniu premiery (pozdro@Bioware&EA).

Nie ma żadnej różnicy. Wycięcie contentu z powodu budżetu = "wyciąć, bo trzeba opchnąć za 10$ w dniu premiery". Na tym właśnie polega wycięcie z powodów budżetowych. "Ten kawałek, może byśmy i zrobili w terminie, ale było by za drogo" - więc dostajemy bonus do budżetu, kończymy kawałek, wydajemy jako DLC. Tak to właśnie działa.Oczywiście sam termin wycięcia z powodów budżetowych jest szerszy, bo content nie musi się ukazać, więc bardziej trafnie będzie chyba tak: "wyciąć, bo trzeba opchnąć za 10$ w dniu premiery" <zawiera się w> Wycięcie contentu z powodu budżetu

Usunięty
Usunięty
30/01/2012 13:55
Dnia 30.01.2012 o 13:36, Ring5 napisał:

I naturalnie wszyscy wierzą w to, że materiały wycięto, ponieważ (uwaga, bzdura roku!) należy zmniejszyć rozmiar gry (w oryginale - "scale back"

Słowo klucz - "Xbox 360. Wydanie gry na dwóch płytkach wiąże się z dodatkowymi kosztami, nie tylko związanego z tłoczeniem, ale też przystosowaniem silnika do kilku płyt.

Dnia 30.01.2012 o 13:36, Ring5 napisał:

Poczekamy parę miesięcy, pojawi się DLC (a na pewno się pojawi), zobaczymy, jakwtedy ich będziesz bronił.

Jeżeli będzie to na poziomie podstawki i Missing Linka - to tak, będę ich bronić. Ale na wydanie się raczej nie zanosi, bo gdyby je mieli wydać, zrobiliby już to dawno temu.

Usunięty
Usunięty
30/01/2012 13:43
Dnia 30.01.2012 o 13:39, L33T napisał:

Jeśli więcej gier będzie miało DLC na poziomie tego co do tej pory ukazało się dla Deus Ex to mogą je spokojnie robić.

Nie chodzi o jakość. Chodzi o podejście. Różnica, moim zdaniem, jest naprawdę dość istotna. Patrząc na wypowiedzi w tym wątku, widzę niesamowitą hipokryzję u niektórych osób - to, co jest nie do zaakceptowania u jednych, jest jak najbardziej pożądane u innych. Tylko to mnie dziwi. Nie krytykuję samej idei wypuszczenia DLC, bo akurat zawsze uważałem, że temat DLC jest zbyt złożony, by mierzyć go jedną miarką (na zasadzie "wszystkie DLC są złe" lub "wszystkie DLC są dobre").




Trwa Wczytywanie