Randy Pitchford przybliżył nieco cele, jakie stawia sobie Gearbox Software względem Aliens: Colonial Marines. Odniósł się także do niedawnej decyzji o przełożeniu premiery na jesień.
Randy Pitchford przybliżył nieco cele, jakie stawia sobie Gearbox Software względem Aliens: Colonial Marines. Odniósł się także do niedawnej decyzji o przełożeniu premiery na jesień.
Szef Gearbox Software zdradza również, że twórcy gry duży nacisk kładą na komponent wieloosobowy. - Multiplayer to dla nas duża sprawa. Ten tryb przykuwa mnóstwo naszej uwagi. W niedalekiej przyszłości zamierzamy dać szansę przetestowania go ludziom z zewnątrz, w tym także dziennikarzom. Nie możemy się już doczekać tego, jak wypadnie w testach ludzi ze świeżym spojrzeniem - mówi.
Jeszcze do niedawna wydawało się, że na Aliens: Colonial Marines poczekamy najwyżej 4-5 miesięcy. Rzeczywistość okazała się jednak zgoła inna i zdecydowano się przełożyć termin wydania na jesień. - To dla nas wyśniony projekt. Jesteśmy w pełni przywiązani do naszej wizji gry. Zakładanie terminów jest oczywiście pomocne, ale zaczynamy tego żałować, gdy kreuje to pewne oczekiwania, a nam przychodzi wybierać między zmianą tych oczekiwań a poświęcaniem naszej wizji - stwierdza Randy Pitchford.
Wczoraj SEGA udostępniła gameplay trailer z Aliens: Colonial Marines. Materiał nie skupia się jednak na ukazaniu mechaniki rozgrywki, a na zbudowaniu klimatu grozy. Dzięki podtrzymującemu napięcie udźwiękowieniu, stawiającemu na dynamikę montażowi, mrocznym lokacjom i dramaturgii przedstawianych scen z pewnością udało się ów klimat wytworzyć. Film możecie zobaczyć poniżej.