- Najbardziej radykalne rozwiązania będą skuteczne na krótką metę - twierdzi Adam Badowski, odnosząc się do doniesień o rzekomym braku możliwości odpalenia używanych gier na nowym Xboksie.
- Najbardziej radykalne rozwiązania będą skuteczne na krótką metę - twierdzi Adam Badowski, odnosząc się do doniesień o rzekomym braku możliwości odpalenia używanych gier na nowym Xboksie.
- Powinniśmy więcej inwestować w aktualizowanie i dopracowywanie naszych produktów, a także przekonanie graczy do ich zakupu, bycia z nami, zrozumienia naszych potrzeb - ponieważ jesteśmy niezależnym producentem, musimy zapobiegać zwolnieniom, rosnąć w siłę i być w stanie tworzyć nowe gry - stwierdza.
- Chcemy być traktowani sprawiedliwie. Większość radykalnych i sprzętowych rozwiązań będzie się sprawdzać na krótką metę. Utrzymywanie silnych relacji z graczami, konsumentami, może zmienić sytuację. Dla nas to lepsze rozwiązanie - dodaje.
Wtóruje mu szef marketingu Michał Platkow-Gilewski. - Nie chcemy nikogo do niczego zmuszać. Tak samo zrobiliśmy z DRM-em: daliśmy graczom wolność i wierzymy, że zostaną z nami.
Wczoraj pisaliśmy o diametralnie odmiennej opinii Jamesona Duralla z Volition na ten sam temat.