Ubisoft przeprasza za niedziałające gry

Patryk Purczyński
2012/02/09 13:03

Miały działać bez problemu, ale gracze i tak skarżyli się na brak możliwości ich uruchomienia - tytuły Ubisoftu, które nie miały ucierpieć na zmianie serwerów, również przeżywały kłopoty techniczne.

Ubisoft przeprasza za niedziałające gry

Kilka dni temu Ubisoft poinformował, że z uwagi na przenosiny usług sieciowych na nowe serwery, część gier francuskiej firmy nie będzie działać. Na liście pozycji, które miały przetrwać okres przejściowy bez szwanku były Assassin's Creed Revelations, Driver: San Francisco i Anno 2070. Gracze alarmowali jednak, że nie mogą uruchomić tych tytułów.

- Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Wygląda na to, że niektórzy z Was nie mogą połączyć się z grami, które w trakcie migracji miały działać - napisał jeden z przedstawicieli Ubisoftu na Twitterze. - Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu - dodał. Przed kilkunastoma godzinami francuska firma ogłosiła, że migracja serwerów zakończyła się pomyślnie i wszystko powinno normalnie działać.

GramTV przedstawia:

Warto również dodać, że problemy z odpaleniem Anno 2070 nie musiały wcale wynikać z przeprowadzki usług sieciowych na nowe serwery. Ubisoft jakiś czas temu zaproponował ich rozwiązanie na swoim forum.

Komentarze
46
Usunięty
Usunięty
10/02/2012 11:44
Dnia 10.02.2012 o 11:08, Tenebrael napisał:

Hmmm, ale dlaczego przedstawiasz to tak, że Steam to "DRM z czymś w zamian"?

Bo jak ktoś mi wciska grę pudełkową wymagającą Steama (a jest tego trochę i dobrze o tym wiesz, ale dam przykłady: Dawn of War 2: Retribution, Fallout: New Vegas, Skyrim, Metro 2033 czy Saints Row: The Third) to Steam jest DRMem z dodatkami i niczym więcej.@Kadaj:A weź mnie nie denerwuj :'(

Usunięty
Usunięty
10/02/2012 11:17
Dnia 10.02.2012 o 09:30, Henrar napisał:

Ale DRM wciąż jest i ma się dobrze i nikt na niego nie narzeka.

Gorzej, że niektórzy wydawcy nie traktują Steama jako DRM i swoje sprzedawane w sklepie Valve gry wyposażają także we własne pomysły. ;p

Tenebrael
Gramowicz
10/02/2012 11:08
Dnia 10.02.2012 o 09:30, Henrar napisał:

Bo nadrzędną funkcją Steama był DRM (pozdro@HL2), dopiero potem sklep stał się ważniejszy. Ale DRM wciąż jest i ma się dobrze i nikt na niego nie narzeka. I to głównie dlatego (o czym zresztą pisałem), że Steam daje graczom coś w zamian - sklep i jego promocje, funkcje społecznościowe, patche i DLC w jednym miejscu (no dobra, EA się nie liczy) czy chmurę na zapisywanie save''ów.

Hmmm, ale dlaczego przedstawiasz to tak, że Steam to "DRM z czymś w zamian"? Ja to raczej postrzegam nieco inaczej - Steam to sporo funkcjonalności, z ktorych jedną jest DRM. Fakt, że początkowo Steam był głównie DRM''em, jednak obecnie (moim zdaniem) DRM jest jednym z wielu równorzędnych elementów Steam''a. Stąd też uważam, że nazywanie Steam (w uproszczeniu) "DRM z bonusami" jest nieco chybione. Ale to jedynie moja opinia, zaznaczam. Każdy postrzega pewnie inaczej.




Trwa Wczytywanie