Peter Moore chwali dokonania konkurencji na polu świadczenia usług w sieci, ale podkreśla też dobrą dyspozycję FIFA Ultimate Team.
Peter Moore chwali dokonania konkurencji na polu świadczenia usług w sieci, ale podkreśla też dobrą dyspozycję FIFA Ultimate Team.
Według ostatnich danych, Call of Duty Elite pozyskało 1,5 miliona subskrybentów, uprawnionych do wcześniejszego pobrania dodatkowych map do Modern Warfare 3. Moore nie chciał potwierdzić, że "Elektronicy" pójdą w ślady największego rywala, ale skomentował: - Od nas zależy, czy zrobimy to, czy coś, dzięki czemu będziemy o krok z przodu.
- Nasza strategia, którą realizujemy w przemyśle cyfrowym pokazuje, że pewne rzeczy robimy dobrze, choć może nieco inaczej. Samo FIFA Ultimate Team może być równie duże, co Call of Duty Elite. W zeszłym roku ogłosiliśmy, że przychody z tego modułu wyniosły ponad 100 milionów dolarów. Patrząc na dotychczasowe rezultaty, byłbym wstrząśnięty, gdybyśmy tym razem nie poprawili tego wyniku - dodał.
Już po tym wywiadzie Activision ogłosiło, że planuje zaktualizować platformę Call of Duty Elite do wersji 2.0.