The Elder Scrolls V: Skyrim mekką dla twórców modów. Rewelacyjne wyniki sprzedaży gry

Patryk Purczyński
2012/02/14 18:33
9
0

Udostępnienie narzędzia pozwalającego tworzyć mody w The Elder Scrolls V: Skyrim okazało się strzałem w dziesiątkę. Świadczą o tym liczby, które generuje Creation Kit.

The Elder Scrolls V: Skyrim mekką dla twórców modów. Rewelacyjne wyniki sprzedaży gry

Fani The Elder Scrolls V: Skyrim z dużym zniecierpliwieniem wyczekiwali udostępnienia Creation Kit, ale popularność jaką zyskało narzędzie przekroczyła najśmielsze oczekiwania. W zaledwie trzy dni powstało ponad 2500 modów do RPG-a Bethesdy. Co jeszcze bardziej niewiarygodne, zostały one pobrane w łącznej liczbie dwóch milionów razy!

O sukcesie gry świadczą także wyniki jej sprzedaży. Bethesda poinformowała, że żaden z exclusive'ów z Xboksa 360 i PlayStation 3 nie sprzedał się w 2011 roku lepiej niż Skyrim na danej platformie. Piąta odsłona The Elder Scrolls pozostawiła za plecami (odpowiednio) Gears of War 3 i Uncharted 3: Oszustwo Drake'a.

GramTV przedstawia:

Na pecetach także nie miała sobie równych - nie dość, że w listopadzie górowała nad pozostałymi grami komputerowymi w stosunku 3:1, to jeszcze została najszybciej sprzedającą się produkcją w historii platformy Steam. Tylko Modern Warfare 3 zapewnił swojemu wydawcy większe przychody ze sprzedaży niż Skyrim. To oznacza, że RPG Bethesdy pozostawił w pokonanym polu najgłośniejsze tytuły z katalogu EA: FIFA 12 i Battlefielda 3.

Komentarze
9
Usunięty
Usunięty
15/02/2012 14:12
Dnia 15.02.2012 o 08:11, Phobos_s napisał:

No dobra. To kiedy wersja GOTY? ;)

Dołączam się do pytania. :)

Usunięty
Usunięty
15/02/2012 10:44

No bo wlasnie to jest tak, ze rozne rzeczy sie tej grze zarzuca (notabene, jezeli komus sie wiecznie cos nie podoba, to bedzie narzekal zawsze i na wszystko), ale w tym tkwi sila tej produkcji, ze jest uwielbiana, jakby czasem na przekor wadom, ktore na pewno posiada, bo jest potezna i profesjonalna produkcja, na zasadzie, ze nawet najlepszym zdarzaja sie potkniecia. To tak, jak z kobieta, ktora kochamy, mimo wszystko xD :PPNie zauwazylem, zeby powstaly mody regulujace poziom trudnosci (jak np overhaul czy oscuro do Obka). Mozna powiedziec, ze grajmy na najwyzszym, ale jezeli sprowadza sie do podbicia statystyk, to jest moze zbyt malo. Jednak, jak ktos chce hard, to moze miec hard bez problemu i o to pewnie chodzi :DA co do innych aspektow - rasowi rpgowcy po prostu beda, albo juz chlona te gre, tak jak na prawdziwych graczy przystalo - zachwycaja sie nia, mimo bledow, bo maja swiadomosc, ze jest wielka i wspaniala i zrobiona z klasa w toku ciezkiej pracy jej tworcow.

Usunięty
Usunięty
15/02/2012 10:30

2500 modów? Nazywanie przeważającej większości tego chłamu modami jest obrazą dla ludzi którzy faktycznie wkładają jakiś wysiłek w ich tworzenie.




Trwa Wczytywanie