Blizzard postawił kolejny krok przybliżający nas do premiery Diablo III. Zmiany, jakie w ostatnim czasie przeszła gra, opisuje na łamach Battle.netu Jay Wilson.
Blizzard postawił kolejny krok przybliżający nas do premiery Diablo III. Zmiany, jakie w ostatnim czasie przeszła gra, opisuje na łamach Battle.netu Jay Wilson.
Umiejętności w każdej z klas podzielone są na trzy kategorie: atak podstawowy, atak dodatkowy oraz umiejętności obronne. To największa zmiana, jaka zaszła w tym zakresie. W znacznie większym stopniu ewoluował system run, początkowo powiązany z systemem przedmiotów.
- Wydawało nam się to dobrym rozwiązaniem, ponieważ w Diablo chodzi o zbieranie przedmiotów. Ale przy 120 umiejętnościach podstawowych oznaczało to około 600 wariantów runicznych, a po uwzględnieniu pięciu poziomów jakości run, w grze wypadałoby około 3000 różnych run. Od razu wiedzieliśmy, że pakujemy się w kłopoty - pisze Wilson.
O tym, jak będzie wyglądał ów system po wprowadzonych zmianach, w teorii możecie przekonać się czytając wspomniany wpis na Battle.necie. W praktyce przed premierą sprawdzą go uczestnicy beta-testów. Opisane zmiany wejdą bowiem w życie wraz z patchem nr 13. Data premiery końcowej wersji Diablo III to niestety wciąż zagadka. Ostatnio Activision Blizzard przesunęło debiut hack'n'slasha na drugi kwartał.
Data premiery Diablo 3 jest już znana! Czytaj więcej o Diablo 3