Borderlands 2 pozwoli na większą swobodę w doborze broni

Patryk Purczyński
2012/02/24 10:47

Twórcy Borderlands 2 dostrzegają błędy, jakie popełnili w pierwszej części i zapowiadają ich usunięcie w kontynuacji. Jednym z nich było zmuszanie graczy do korzystania z określonego typu broni.

Borderlands 2 pozwoli na większą swobodę w doborze broni

- Tym razem chcemy, by gracze odkrywali możliwości nowych pukawek, które cechują się oszałamiającą różnorodnością - zapowiada na łamach serwisu IGN dyrektor kreatywny Borderlands 2, Paul Hellquist. Jego zdaniem gra będzie tym razem nieco zbliżona do gatunku RPG, ponieważ to użytkownicy ocenią, którą broń najlepiej używać na danym etapie.

- Naprawdę zależy nam, by gracze sami odkrywali ich możliwości, nie chcemy natomiast podszeptywać im, by np. cały czas używali karabinów - mówi. Dyrektor artystyczny Jeramy Cooke stwierdza, że takie ograniczenia mocno dawały o sobie znać w pierwszej odsłonie Borderlands. - Odkryliśmy jednak, że ludzie sami woleliby decydować, którą bronią mają się aktualnie posługiwać - zaznacza.

GramTV przedstawia:

- Spróbowaliśmy więc ograniczyć nasze sugestie. W znaczący sposób otworzyliśmy drzewka umiejętności, by każdy mógł mieć dostęp do pożądanej broni. Tym razem być może niektóre typy giwer będą lepiej współgrały z określonymi umiejętnościami, ale tak naprawdę nie ograniczamy niczyjego wyboru - dodaje Cooke.

Jak ostatnio informowaliśmy, Borderlands 2 zadebiutuje na pecetach, Xboksie 360 i PlayStation 3 21 września.

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
24/02/2012 18:06

Jezu, jak to czytam, to mam wrażenie, że ci goście sami nie wiedzą o czym mówią. Albo może nie grali w pierwszą część?"Odkryliśmy jednak, że ludzie sami woleliby decydować, którą bronią mają się aktualnie posługiwać "No normalnie Nobel gwarantowany za takie odkrycie."By każdy mógł mieć dostęp do pożądanej broni"W jedynce każda klasa miała dostęp do każdej broni."Tym razem być może niektóre typy giwer będą lepiej współgrały z określonymi umiejętnościami"Czyli znów bez zmian.Jak to jest w ogóle możliwe?

Usunięty
Usunięty
24/02/2012 18:03

Damn, szkoda - jeśli poszczególnie klasy będą różnić się wyłącznie special-skillem to nie będę miał motywacji do grania innymi :|

Usunięty
Usunięty
24/02/2012 17:59
Dnia 24.02.2012 o 16:31, Sanders-sama napisał:

Jak byliśmy zmuszani?! Ja grając Lilith używałem wszystkich rodzajów broni a nie tego którymi ona się specjalizowała (nie pamiętam jakie to były). Co najwyżej dawało to słabsze obrażenia, bo postać nie umiała się posługiwać danym typem ale że nie mogłem?? Czyżbym grał w inną grę?

Też nie wiem o co chodzi. Ja używałem całego przekroju broni od pistoletów maszynowych, poprzec karabiny o większym zasięgu, snajperki i moje ulubione shutguny ;) Co było najmocniejsze to się używało. Ta gra ma tego plusa, że właśnie używa się różnych broni (i przez to było ciekawiej). Mam nadzieję, że nie przyjdzie im do głowy pomysł ograniczenia broni do klas, czy np. że częściej wypadają bronie typów których często używasz.




Trwa Wczytywanie