Projekt Double Fine Adventure będzie przygodówką w "starym stylu"?

Rafał Dziduch
2012/02/26 11:20
3
0

Tim Schafer usiadł ze swoim przyjacielem Ronem Gilbertem i w luźnej rozmowie wymieniali poglądy na temat tego, jaka powinna być nowa przygodówka Double Fine Adventure.

Projekt Double Fine Adventure będzie przygodówką w

Wiemy już, że projekt Double Fine Adventure wyjdzie na PC, Mac i Linuxa oraz systemy mobilne iOS i Android, a fundusze zebrane za pośrednictwem serwisu Kickstarter posłużą na dopieszczenie produkcji. Ale jaka ona będzie? Tim Schafer rozmawia o tym ze swoim przyjacielem Ronem Gilbertem, a że obaj są w branży nie od dziś, mają w tej kwestii wiele ciekawego do powiedzenia.

- Jednym z powodów, dla których byłem podekscytowany tworzeniem gier przygodowych była współpraca z Nathanem Stapley’em, artystą, który ma świetny styl malarski – wyjaśnia Schafer. - Myślę, że wszystko powinno być w 2D. Stara szkoła – stwierdza natomiast Gilbert. Cały materiał trwa ponad 30 minut, ale warto go zobaczyć i posłuchać, bo w końcu nieczęsto tak utytułowani twórcy gier mówią bezpośrednio o swojej pracy i inspiracjach.

GramTV przedstawia:

Komentarze
3
Usunięty
Usunięty
26/02/2012 13:49

A kiedy Stacking na PC ? :(

Usunięty
Usunięty
26/02/2012 13:15

Fajnie że Pendulo tworzy wszystko w 3D a potem wrzuca to na płaską planszę, ale OK :3

Usunięty
Usunięty
26/02/2012 12:55

Przygodówki powinny zostać w 2D i to nigdy nie powinno się zmienić, dlatego szanuje takie studia jak choćby Pendulo Studios, za wierność tym zasadom.




Trwa Wczytywanie