Nowe wideo z Ghost Recon: Future Soldier, czyli jak żołnierze przyszłości wykorzystują zdobycze technologii

Patryk Purczyński
2012/03/01 23:23
6
0

Do sieci trafił nowy materiał z cyklu Inside Recon poświęconego grze Ghost Recon: Future Soldier. Film skupia się na ukazaniu technologii, jakie będzie można zastosować na wirtualnym polu bitwy.

Nowe wideo z Ghost Recon: Future Soldier, czyli jak żołnierze przyszłości wykorzystują zdobycze technologii

Najnowsze zdobycze technologii będą z pewnością jednym z najbardziej interesujących aspektów rozgrywki w Ghost Recon: Future Soldier. Najświeższy materiał wideo poświęcony tej produkcji tylko wzmaga chęć ruszenia w bój będąc zaopatrzonym w gadżety i możliwości pozwalające skuteczniej pozbywać się uzbrojonego po zęby przeciwnika.

Drugi trailer z cyklu Inside Recon pokazuje m.in. zdalnie sterowane mini-pojazdy zwiadowcze, dzięki którym nasi żołnierze zyskują lepszą orientację w zakresie rozmieszczenia oddziałów wroga na terenie niedostępnym dla ich wzroku. Zaprezentowana już wcześniej technologia kamuflażu sprawia, że dana postać staje się niewidoczna dla wroga, co pozwala jej przemykać niepostrzeżenie po gorącym terenie nieprzyjaciela.

GramTV przedstawia:

Lektor podkreśla, że duże znaczenie miały dla pracowników Ubisoftu konsultacje z byłymi członkami Navy Seals. Dzięki ich radom Ghost Recon: Future Soldier może wierniej przedstawić realia panujące na polu bitwy. Opisywany materiał prezentujemy poniżej.

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
02/03/2012 16:33

Jeśli nie wystarczą ci moje słowa to tutaj poczytaj o tych technologiach: http://www.xboxgamezone.co.uk/2012/03/02/a-look-at-the-technology-of-ghost-recon-future-soldier-3/

Usunięty
Usunięty
02/03/2012 14:16
Dnia 02.03.2012 o 13:40, 90388315 napisał:

> To nie będzie samograj. > Czytaj: http://multiplayerblog.mtv.com/2012/03/01/interview-ghost-recon-future-soldier-lead-designer-roman-campos-oriola/ Pisząc samograj miałem na myśli, że gra sama sie będzie przechodziła. Zaznaczasz przeciwników i komp sam ich zdejmuje, niewidzialność, widzenie przez ściany. Lepiej niż w Crysis.

Tak, komp ich zawsze zdejmie ale jak będziesz grać z ludźmi na coopie to jeśli któraś osoba z twojej ekipy spudłuje to nadejdą posiłki przeciwników. Ta gra ma największy potencjał w Kooperacji niż grając z botami co jest oczywiste.Co do niewidzialności - jeśli zaczniesz biec camo się wyłączy a jeśli podejdziesz zbyt blisko z włączonym kamuflarzem do wroga wtedy od razu zostaniesz rostrzelany i przy tym włączysz alarm. Niewidzialność ma swoje zalety i wady. Daleko tej technologii do Crysisa gdzie tam przeciwników mogłeś robić jak chcesz, podchodząc bardzo blisko bo nie zdawali sobie sprawy z twojej obecności.Widzenie przez ściany zostało również ograniczone - widać tylko kontury przeciwników, natomiast przeszkody wokół nas już nie, dlatego chodzenie z włączonym tym trybem będzie niepraktyczne i utrudnione w zorientowaniu się w terenie.Zobaczymy jak wykorzystają otwarte tereny do planowania.Jeśli dadzą nam wolność w dobieraniu taktyki jak Ubisoft Paris razem z Red Storm Entertainment obiecują to gra może się udać.Nikt z fanów Ghost Recona nie chce prostej gry.

Usunięty
Usunięty
02/03/2012 13:40
Dnia 02.03.2012 o 09:23, jaruto7 napisał:

To nie będzie samograj. Czytaj: http://multiplayerblog.mtv.com/2012/03/01/interview-ghost-recon-future-soldier-lead-designer-roman-campos-oriola/

Pisząc samograj miałem na myśli, że gra sama sie będzie przechodziła. Zaznaczasz przeciwników i komp sam ich zdejmuje, niewidzialność, widzenie przez ściany. Lepiej niż w Crysis.




Trwa Wczytywanie