Ponad 1,7 miliona osób wykupiło na dobry początek abonament w Star Wars: The Old Republic - podawało niedawno EA. Czy baza ta ma szansę utrzymać się na tym poziomie?
Ponad 1,7 miliona osób wykupiło na dobry początek abonament w Star Wars: The Old Republic - podawało niedawno EA. Czy baza ta ma szansę utrzymać się na tym poziomie?
Analitycy dostrzegają ten potencjał "pomimo generalnego spadku liczby wysokiej klasy produktów opartych na abonamencie i wzrastającej konkurencji wśród licznych gier free-to-play". DFC Intelligence wymienia League of Legends, World of Tanks czy Heroes of newerth.
- Aktualnie występujący wśród dużych gier przeznaczonych do masowej rozgrywki sieciowej trend to wysoka sprzedaż początkowa, po której użytkownicy w szybkim tempie tracą zainteresowanie i nie stają się długoterminowymi subskrybentami - zauważa analityk Jeremy Miller. - Choć pierwsze oznaki są dość pozytywne, na przestrzeni kilku najbliższych miesięcy planujemy uważnie monitorować używanie i reakcje konsumentów, by móc dokładnie określić, jak dobrze Star Wars: The Old Republic radzi sobie wraz z upływającym czasem - podkreśla.
- Następne trzy do sześciu miesięcy będą kluczowe dla określenia tego, czy gra jest w stanie przyciągnąć sporą i trwałą grupę subskrybentów - dodaje Miller. Na razie DFC Intelligence przekonuje, że Star Wars: The Old Republic jest w stanie zapewnić sobie ponad milionową bazę graczy długoterminowych, czyli takich, którzy opłacą abonament za okres dłuższy niż sześć miesięcy.
Przypomnijmy, że według oficjalnych danych ujawnionych przez Electronic Arts, Star Wars: The Old Republic ma przeszło 1,7 miliona subskrybentów i grupa ta nadal rośnie.