W Hitman: Rozgrzeszenie będzie bardzo tłoczno

Patryk Purczyński
2012/03/05 23:58

Dzięki technologii G2-Crowd Technology Hitman: Rozgrzeszenie będzie w stanie ukazać na ekranie jednocześnie naprawdę sporą grupę postaci. Liczba klatek na sekundę nie powinna przez to spadać.

W Hitman: Rozgrzeszenie będzie bardzo tłoczno

W Hitman: Rozgrzeszenie w jednym momencie na ekranie będzie ukazana grupa nawet 1200 ludzi - donoszą zagraniczne serwisy. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu technologii G2-Crowd Technology, umiejętnie ukazującej tłum i fizykę poruszania się w nim. Szczegóły na jej temat poznamy 7 marca - właśnie tego dnia jej możliwości zostaną zaprezentowane przez przedstawicieli IO Interactive na Game Developers Conference.

Już teraz wiadomo jednak, że pomimo takiego zatłoczenia liczba klatek wyświetlanych na sekundę nie powinna spadać na konsolach przeznaczonych do domowego użytku poniżej 30. Czekamy z niecierpliwością na kolejne wieści o technologii wspomagającej silnik Glacier 2, na którym IO Interactive oparło nowego Hitmana.

GramTV przedstawia:

Już teraz na powyższym screenie możemy jednak zaobserwować próbkę możliwości G2-Crowd Technology. Czujecie się przytłoczeni?

Komentarze
14
Usunięty
Usunięty
06/03/2012 18:45
Dnia 06.03.2012 o 18:41, Mercuror napisał:

To, że w strategii jedna postać jest dużo mniejsza od postaci niż w skradance, a co za tym idzie jej model jest dalece mniej złożony i mniej "zabójczy" do przetworzenia dla komputera.

I to jest to, o czym powinien być news. Sam fakt "tysięcy postaci w grze" robi małe wrażenie, jak się go przyjmie na chłodno. Jeśli każda z tych postaci jest super wymodelowana, to co innego......chociaż swoją drogą modele w najnowszych Total Warach są już imho na poziomie pierwszego Fear :P

Usunięty
Usunięty
06/03/2012 18:41
Dnia 06.03.2012 o 18:33, Reddi napisał:

A jakie to ma znaczenie czy gra jest skradanką czy strategią dla faktu, że jedna ma więcej wyświetlanych postaci od drugiej?

To, że w strategii jedna postać jest dużo mniejsza od postaci niż w skradance, a co za tym idzie jej model jest dalece mniej złożony i mniej "zabójczy" do przetworzenia dla komputera.

Usunięty
Usunięty
06/03/2012 18:33
Dnia 06.03.2012 o 00:42, Hartus napisał:

> W grach z serii Total War są tysiące, więc samo w sobie nic w tym zaskakującego. Proszę, powiedz, że żartowałeś... -.- Porównujesz strategię do gry akcji/skradanki w trzeciej osobie.

A jakie to ma znaczenie czy gra jest skradanką czy strategią dla faktu, że jedna ma więcej wyświetlanych postaci od drugiej?




Trwa Wczytywanie