Counter-Strike: Global Offensive nie połączy właścicieli różnych platform

Patryk Purczyński
2012/03/06 10:50
8
0

Valve wykluczyło wsparcie dla rozgrywki cross-platformowej w Counter Strike: Global Offensive. Twórcy wolą, by ze względu na aktualizacje poszczególne wersje były od siebie odseparowane.

Counter-Strike: Global Offensive nie połączy właścicieli różnych platform

Wbrew wcześniejszym zapewnieniom, Counter-Strike: Global Offensive nie zapewni możliwości wspólnej gry właścicielom różnych platform. - Beta dowiodła, że chcemy aktualizować nie tylko ją, ale także popremierową wersję pecetową w sposób cykliczny - mówi na łamach serwisu Joystiq Chet Faliszek z Valve.

- Aby móc to zrobić, musimy oddzielić od siebie poszczególne platformy, by jedna nie paraliżowała drugiej. Dlatego też zrezygnowaliśmy z pomysłu wdrożenia rozgrywki cross-platformowej. W ten sposób dzięki niemieszaniu platform umacniamy każdą z nich - dodaje Faliszek.

GramTV przedstawia:

Warto przypomnieć, że Valve ma już za sobą udane eksperymenty na polu rozgrywki cross-platformowej. Tryb kooperacji w Portalu 2 dostępny był do wspólnej zabawy dla właścicieli pecetów, Maków i PlayStation 3.

Jak pisaliśmy wczoraj, Counter-Strike: Global Offensive zadebiutuje latem bieżącego roku. Mając jednak na uwadze zamiłowanie Valve do przekładania terminów wydania, należy do tych doniesień podchodzić z pewną rezerwą.

Komentarze
8
Usunięty
Usunięty
08/03/2012 18:22
Dnia 06.03.2012 o 12:44, TobiAlex napisał:

A ja mam takie inne pytanie. Ostatnio oglądałem Hypera, program o e-sporcie i zawodach w CS 1.6. Niektórzy mówili, że może przejdą na CS:GO. A moje pytanie to takie - czemu w e-sportowych zawodach nie gra się w CS:Source? W końcu to, moim zdaniem, lepsza wersja CS 1.6. Dzięki za wyjaśnienie.

Wg. mnie odpowiedź jest następująca: CS 1.6 to gra o prostej konstrukcji. Modele są proste i dobrze widoczne, zachowanie strzelania jest ciekawie odwzorowane i trudno o przypadkowe strzały jak w Source. Do tego gra się "twardo" (stary silnik HL) ii przeszkadzajek graficznych (i innych niepotrzebnych rzeczy typu ragdole i fizyka etc.).To tak jak z grami planszowymi. Jest ich na świecie mnóstwo, ale największym powodzeniem cieszą się te z prostymi zasadami, głęboką umożliwiającą rozwój i możliwie mało przypadkową rozgrywką (szachy, go). Tak samo jest z CSem.

Usunięty
Usunięty
07/03/2012 11:23

Ale szkoda- ja z kumplem ostrzyliśmy sobie zęby na wersję cross-platformową ps3 vs. pc a tu kupa -:<Koleś nie ma konsoli, ja nie lubię grać na kompie, ale obaj dzielnie naparzamy split-screenowo, była możliwość pograć w coś wreszcie bez wyłażenia z domu i oczywiście spełzło na niczym. A mogły być takie jaja >:(Wychodzi na to, że w nowego CS-a nie mamy co inwestować;

Usunięty
Usunięty
07/03/2012 10:19
Dnia 06.03.2012 o 13:43, DanteDMC napisał:

Dobrze że nie wprowadzili tego w życie. Bo skończyło by się to wściekłością graczy konsolowych. Precyzja jaką oferuje myszka, jest zbyt duża by mówić o grzę fair play zwłaszcza w grach typu CS. Na konsoli przeważnie dominuje AutoAim, na PC skill. Nie mówie tego jako fan PC lub X360, ponieważ posiadam obie i na obu gram. Ludzie którzy grają w gry, dla relaksu, żeby sobie pograć a nie jakoś zawodowo nie mieliby szans w starciu z PC''towymi graczami. Takie jest moje zdanie. Wiadomo że są jakieś zestawy żeby podłączyć klawiature, myszke Bóg wie co jeszcze, nie interesowałem się tym zbytnio ale prawda taka że większość tego nie ma.

CS OF ma mieć obsługę myszy i klawiatury na konsolach dlatego też był pomysł o cross-platformowej rozgrywce.Mówiąc szczerze po tej decyzji może dojść do tego że i też opcje z myszką i klawiaturą zostawią w spokoju któż wie.




Trwa Wczytywanie