Dlaczego specyfikacja techniczna następców PlayStation 3 i Xboksa 360 będzie musiała rzucić nas na kolana? Mark Rein z Epic Games dokładnie Wam to wytłumaczy.
Dlaczego specyfikacja techniczna następców PlayStation 3 i Xboksa 360 będzie musiała rzucić nas na kolana? Mark Rein z Epic Games dokładnie Wam to wytłumaczy.
Każdego dnia naciskamy producentów konsol, aby kolejna generacja sprzętu była jak najbardziej nowoczesna. To dlatego powstało demo Samaritan. Musimy to robić. Jeśli tak się nie stanie, to Apple po prostu ich wyprzedzi.
Na horyzoncie nie widać końca naszych możliwości, zwłaszcza jeśli przestanie nas ograniczać technologia. Zawsze będziemy wywierać nacisk na producentów sprzętu - czujemy, że to nasze powołanie, swoista misja dla Epic.
Rein pochwalił się również najnowszą, czwartą, generacją. silnika Unreal Engine. Jego zdaniem wspomniane już demo Samaritan jest słabej jakości pokazem w porównaniu z tym, co faktycznie zaoferuje Unreal Engine 4. Trzymamy go za słowo!
Rzeczona technologia była już prezentowana na zamkniętych pokazach w czasie trwania Game Developers Conference 2012.