Chińczycy wiedzą jak zachęcić graczy do kupna najnowszej produkcji 2K Sports. Jej wydawca zatrudnił modelki, które – skąpo odziane – reklamują NBA 2K Online, czyli specjalną odsłonę cyklu przeznaczoną na rynek azjatycki.
Chińczycy wiedzą jak zachęcić graczy do kupna najnowszej produkcji 2K Sports. Jej wydawca zatrudnił modelki, które – skąpo odziane – reklamują NBA 2K Online, czyli specjalną odsłonę cyklu przeznaczoną na rynek azjatycki.
Niewątpliwie koszykówka jest jedną z popularniejszych dyscyplin sportowych w Azji, nic więc dziwnego, że 2K Sports postanowiło przygotować sieciową wersję swojej sztandardowej serii NBA 2K z wymownym podtytułem Online. Z kolei tamtejszy wydawca, Tencen, z pewnością sprawi, że być może nawet osoby niezainteresowane grą w wirtualną koszykówkę, siegną mimo wszystko po wspomnianą produkcję.