Weekend z grą Total War: Shogun 2 - Zmierzch Samurajów; Pomiędzy Bushi a Gatlingiem - przegląd jednostek

Łukasz Wiśniewski
2012/03/18 10:00

Ostatni z artykułów przygotowanych w ramach Weekendu z grą Total War: Shogun 2 - Zmierzch Samurajów dotyczy wojsk, którymi przyjdzie nam dowodzić.

Weekend z grą Total War: Shogun 2 - Zmierzch Samurajów; Pomiędzy Bushi a Gatlingiem - przegląd jednostek

Total War: Shogun 2 - Zmierzch Samurajów oferuje nam bardzo zróżnicowany zestaw jednostek, technologicznie rozstrzelonych na przestrzeni dwóch wieków. Najciekawsze jest jednakże to, iż nie mamy do czynienia z przeciwstawieniem sobie sił na różnym poziomie rozwoju, lecz przemieszanie tradycji z nowoczesnością we wszystkich armiach wszystkich rodów. Działa Armstronga chronione przez samurajów z włóczniami, czy też konni łucznicy osłaniający flanki długiej linii piechoty liniowe, to naprawdę ciekawy widok...

Cały artykuł, czyli opis rozmaitych typów wojsk, którymi możemy dowodzić w Total War: Shogun 2 - Zmierzch Samurajów , znajdziecie klikając w czerwoną belkę poniżej:

To tylko część Weekendu z grą Total War: Shogun 2: Zmierzch Samurajów - sprawdźcie co jeszcze dla was przygotowaliśmy:

Materiał powstał w ramach akcji promocyjnej CD Projekt i gram.pl

GramTV przedstawia:

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
20/03/2012 21:55

Dnia 20.03.2012 o 21:33, MelonxPL napisał:

tu najprawdopodobniej nie tyle jest problem z kampanią, co multi.

Usunięty
Usunięty
20/03/2012 21:33

Materiał faktycznie dość mocno ograniczony. Z przyjemnością poczytałbym o wszystkich jednostkach albo chociaż o tych bardziej użytecznych, jakie zmiany wprowadzono odnośnie jednostek strzeleckich, czy statystyki się nie zmieniły, chodzi mi o to że jakoś po tych zdjęciach nie widzę nowoczesności i mocy technologii (przecież mnisi z rusznicami mieli lepsze statystyki od piechoty liniowej + mieli świetne morale).Osobiście nie podoba mi się kierunek w jakim zmierza total war, ogólnie jestem pod wielkim wrażeniem shoguna i dodatków do niego i to jest jedna z lepszych gier jakie grałem ale wprowadzanie cooldown''u umiejętności np płonące strzały i szrapnele, przecież to jest nielogiczne łucznicy muszą czekać aż będą mogli podpalić strzałe a artylerzyści nie mogą za często ładować szrapneli? Z jakiej racji , ja rozumiem że musi być jakiś balans no ale jak jakiś ród ma przewagę w technologii to po co to na silę balansować , w ostateczności można zmniejszyć siłę danej umiejętności.

Usunięty
Usunięty
19/03/2012 15:38

@upA co ta za różnica? Przecież to znaczy dokładnie to samo.




Trwa Wczytywanie