Twórcy Neverdead: Nigdy nie starasz się zrobić słabej gry

Michał Ostasz
2012/03/26 18:44
7
0

Jason Kingsley, szef studia Rebellion, odpiera zarzuty, iż jego ekipa nie jest w stanie stworzyć żadnej dobrej gry. Jakie są jego argumenty?

Twórcy Neverdead: Nigdy nie starasz się zrobić słabej gry

Założone w 1991 r. przez braci Jasona i Chrisa Kingsleyów studio nie mogło w ostatnim czasie pochwalić się większymi sukcesami. Star Wars Battlefront: Elite Squadron, Shellshock 2: Blood Trails, Aliens vs. Predator i niedawny NeverDead nie okazały się produkcjami, które wspominać się będzie przez następne lata. Mimo to, szefostwo Rebellion nie chce, aby tę firmę uznawano za producentów nic nie znaczących tytułów.

Nikt nie zakłada, że zrobi słabą grę. Tytuł ma być tak dobry, jak tylko pozwalają na to dostępne środki - powiedział Kingsley w rozmowie Gamerzines.

Nikt nie mierzy w kiepską produkcję, ale czasami nie ma się czasu na to, aby zrobić wszystko tak jakby się tego chciało. Innym razem gra ma ukazać się wcześniej niż się spodziewałeś i jako developer "do wynajęcia" nic nie możesz zrobić. Tak działa ten biznes.

GramTV przedstawia:

Przypomnijmy, iż w maju tego roku na PC, PlayStation 3 oraz Xboksa 360 ukaże się nowa gra Rebellion Developments - Sniper Elite V2. Czy tej produkcji uda przełamać się złą passę?

Czy Kingsley tylko ratuje siebie i swoich pracowników? A co Wy sądzicie o Rebellion i kilku innych developerach pracujących "na zlecenie" grubych ryb?

Źródło: VG247

Komentarze
7
DiabloStars
Gramowicz
27/03/2012 20:23

może nie są w stanie tworzyć jakichś totalnie wybitnych produkcji , ale mimo wszystko w ich gry mi się gra dość fajnie , a to to przecież chodzi xD

Usunięty
Usunięty
27/03/2012 09:48
Dnia 26.03.2012 o 22:30, sylwasss napisał:

> hmm gdyby "naprawili AVP" to może w ten marketingowy bełkot wierzył. Rebellion chciał naprawiać, ale Sega uważała inaczej.

A nie słyszałem o tym, możesz coś więcej powiedzieć?

Druid2
Gramowicz
27/03/2012 09:33

Są studia, które w takiej samej sytuacji będąc potrafią robić dobre gry (żeby nie szukać daleko - DICE, Infinity Ward...), więc da się w takich warunkach. Istotne, zeby mieć pomysł na dobrą grę i umieć go wykonać - panom z Rebellion chyba zaczyna jednego z tych elementów brakować.




Trwa Wczytywanie