Stéphane D’Astous, jeden z oficjeli Eidos Montreal, w jednym z ostatnich wywiadów stwierdził, iż wydawcy zaczną powoli odchodzić od inwestowania w nowe marki. Gdzie zatem będziemy szukać innowacji?
Stéphane D’Astous, jeden z oficjeli Eidos Montreal, w jednym z ostatnich wywiadów stwierdził, iż wydawcy zaczną powoli odchodzić od inwestowania w nowe marki. Gdzie zatem będziemy szukać innowacji?
Gry są coraz to bardziej skomplikowane: rzadko kiedy bazują wyłącznie na jednym czy dwóch schematach. Myślę, że właśnie to jest w stanie zastąpić potrzebę wymyślania nowych serii. Innowacje i nowe koncepcje są bardzo ważne, ale jeśli możliwe jest wprowadzenie nowości do istniejących już serii, to należy to robić - ludzie kupią je, ponieważ znają już markę.
D’Astous dodał, iż czasy, w których wydawcy walczyli o nowe marki po prostu przeminęły:
Pamiętam, iż w EA trzy, cztery lata temu najważniejsze było hasło: "musimy wprowadzać trzy nowe marki każdego roku".
Ponowne przedstawienie graczom serii Deus Ex i Thief, to prawie jak praca nad zupełnie nowymi grami, podchodzimy do tego tak samo. Przypominamy coś ze znanych i lubianych klasyków, ale nadając temu zupełnie nowy smak - podsumował.
Zgodnie z tym, co powiedział D’Astous powinniśmy szykować się na więcej powrotów. Czy faktycznie nagłówki newsów i artykułów w prasie i serwisach branżowych zostaną zupełnie zdominowane przez słowa remake, reboot, restart?
Źródło: VG247