Obsluga Kinecta w The Elder Scrolls V: Skyrim potwierdzona

Kacper Matuszewski
2012/04/12 19:11

Bethesda wypuści łatkę, która wprowadzi obsługę Kinecta do xboksowej wersji The Elder Scrolls V: Skyrim. W planach jest zaimplementowanie ponad 200 rodzajów różnych komend.

Obsluga Kinecta w The Elder Scrolls V: Skyrim potwierdzona

Bethesda poinformowała właśnie, że jeszcze w tym miesiącu wypuści łatkę do The Elder Scrolls V: Skyrim, która do gry w wersji na Xboksa 360 wprowadzi obsługę kontrolera Kinect.

W planach jest implementacja ponad 200 różnych komend, wśród których znalazły się m.in. rozkazy dla członków drużyny. Będzie też możliwość poruszania się po menu czy zapisywania stanu gry przy pomocy głosu. Najciekawiej zapowiada się jednak możliwość samodzielnego wykrzyczenia słynnego “fus ro dah”.

GramTV przedstawia:

Pełna lista możliwych komend, które dzięki Kinectowi już niedługo będzie można wydawać w The Elder Scrolls V: Skyrim, zostanie opublikowana niedługo. A póki co zobaczcie nowy zwiastun, wypuszczony z okazji oficjalnego ogłoszenia współpracy gry z ruchowym kontrolerem.

Komentarze
29
Usunięty
Usunięty
13/04/2012 11:50
Dnia 13.04.2012 o 10:36, Henrar napisał:

> normalnie ręce opadają, SDK do PS Eye tego w ogóle nie ma więc przestań gadać bzdury. Jak to nie, skoro Singstar korzystał z wbudowanej biblioteki PSVR? https://forums.playfire.com/general-discussion/thread/50095

"This technology is not currently included in a standard SDK, but in the future, it will be made widely available to developers.", dodatkowo mówią o tym, że wymagany jest mikrofon.pominę fakt, że była to jedynie prezentacja prototypu. skoro nawet Sony nie używa tego czegoś to dobrze o tym nie świadczy.

Usunięty
Usunięty
13/04/2012 10:36
Dnia 13.04.2012 o 09:11, sofik88 napisał:

normalnie ręce opadają, SDK do PS Eye tego w ogóle nie ma więc przestań gadać bzdury.

Jak to nie, skoro Singstar korzystał z wbudowanej biblioteki PSVR? https://forums.playfire.com/general-discussion/thread/50095

Usunięty
Usunięty
13/04/2012 09:11
Dnia 12.04.2012 o 22:04, Henrar napisał:

Uwaga - bo może trudno w to uwierzyć - PS3 również ma to w SDK (PS Eye), na PC gotowych bibliotek masz od groma i jedna w tą czy w tamtą przy takim projekcie różnicy nie robi.

normalnie ręce opadają, SDK do PS Eye tego w ogóle nie ma więc przestań gadać bzdury. mimo, że Eye ma wbudowany mikrofon to sony nigdy nie stworzyło softu odpowiedzialnego za rozpoznawanie głosu. pominę sam fakt różnicy w technologii na niekorzyść Eye, która uniemożliwia wprowadzenie takiego softu. "programisto" co z tego, że na PC mamy "gotowych bibliotek od groma" skoro te są stworzone do działania z windowsem, a nie z grami co wymagałoby napisania nowego softu. nie mówiąc już o tym, że wymagałoby to wykupienia licencji - to, że płatne programy istnieją w sieci, nie oznacza, że są dostępne w komercyjnych produktach jak gry. za to MS oferuje voice-recognition całkowicie za darmo poprzez Kinect''a jako, że każdy deweloper mający devkit''a Xbox''a 360 ma również devkit''a Kinect''a.

Dnia 12.04.2012 o 22:04, Henrar napisał:

Interes jest w tym taki, że Bethesda ma od lat umowę z MSem na "ekskluzywną zawartość". Widać to od czasu Obliviona, widać to było przy obu Falloutach, widać to i przy Skyrimie. Pojęcia zawartości nie zdefiniowano w pełni.

normalnie spiskowe teorie dziejów tu powstają. powtarzam obsługa Kinect''a została wprowadzona przez jednego z programistów czasie Game Jam kiedy to sami pracownicy mieli tydzień na stworzenie dowolnych modów do Skyrim dla zabawy. część z nich jest teraz wprowadzana do gry w patch''ach(jak Killcam czy obsługa Kinect''a).




Trwa Wczytywanie