Legend of Grimrock już przynosi zyski. Patch w drodze

Patryk Purczyński
2012/04/16 12:03

Niewiele czasu potrzebowała ekipa Almost Human by zwróciły jej się koszty produkcji pecetowej gry Legend of Grimrock. Zapewne spora w tym zasługa wysokiej jakości produktu.

Legend of Grimrock już przynosi zyski. Patch w drodze

Już po kilku dniach Legend of Grimrock, które 11 kwietnia zadebiutowało w cyfrowej dystrybucji, przynosi swemu producentowi znaczące zyski. - Koszty produkcji zostały pokryte wielokrotnie, dzięki czemu przyszłość studia jest zabezpieczona - mówi jeden z przedstawicieli zespołu Almost Human, którego słowa przytacza Dsogaming.

- Każdy, kto kupił naszą grę i wsparł nas, ma naszą wdzięczność - dodaje. Dokładne statystyki sprzedaży nie zostały ujawnione, nie ulega jednak wątpliwości, że Legend of Grimrock swój sukces zawdzięcza przede wszystkim jakości, a nie rozbudowanej kampanii marketingowej - takowej bowiem nie było. W tej chwili średnia ocen gry w portalu Metacritic wynosi 82 punkty.

GramTV przedstawia:

Aby jeszcze poprawić swoje dzieło, Almost Human szykuje już łatkę. Poprawi ona szereg błędów występujących w rozgrywce, wniesie też kilka nowych pomniejszych rozwiązań, jak choćby możliwość zamknięcia karty postaci przy użyciu klawisza ESC.

Komentarze
32
Usunięty
Usunięty
23/05/2012 02:22
Dnia 27.04.2012 o 02:05, Smash-PL napisał:

Słaba gra, krótka, bez randomizacji, kiepski rozwój postaci, słaba zawartość. Męcząca rozgrywka (gapienie się na każdą ścianę co krok w poszukiwaniu ukrytego przycisku). Nudna i prosta walka. Właściwie jedynym atutem tej gry jest jej grafika. No ale jak widać każda zmora znajdzie swojego amatora.

A czegoś się spodziewał po grze przenoszącej stare Dungeon Crawlery 1:1? Zawiłej fabuły i zwrotów akcji? Rozbudowanych dialogów? Gry typu Eye of the Beholder czy Dungeon Master wyglądały dokładnie tak, nie było randomizacji, nie było pierdyliarda skilli dla każdej postaci i częścią zagadek było wyszukiwanie przycisków. Albo się lubi tego typu gry albo nie ma się czego w Legend of Grimrock szukać, simple as that. Kiedy ludzie się nauczą, że jest różnica między"gra słaba" a "gra nie dla mnie"...Cóż miło widzieć, że porządna produkcja z sercem tak szybko się zwraca, oby tak dalej i czekam na następne pomysły tej grupy :D.

Usunięty
Usunięty
23/05/2012 02:22
Dnia 27.04.2012 o 02:05, Smash-PL napisał:

Słaba gra, krótka, bez randomizacji, kiepski rozwój postaci, słaba zawartość. Męcząca rozgrywka (gapienie się na każdą ścianę co krok w poszukiwaniu ukrytego przycisku). Nudna i prosta walka. Właściwie jedynym atutem tej gry jest jej grafika. No ale jak widać każda zmora znajdzie swojego amatora.

A czegoś się spodziewał po grze przenoszącej stare Dungeon Crawlery 1:1? Zawiłej fabuły i zwrotów akcji? Rozbudowanych dialogów? Gry typu Eye of the Beholder czy Dungeon Master wyglądały dokładnie tak, nie było randomizacji, nie było pierdyliarda skilli dla każdej postaci i częścią zagadek było wyszukiwanie przycisków. Albo się lubi tego typu gry albo nie ma się czego w Legend of Grimrock szukać, simple as that. Kiedy ludzie się nauczą, że jest różnica między"gra słaba" a "gra nie dla mnie"...Cóż miło widzieć, że porządna produkcja z sercem tak szybko się zwraca, oby tak dalej i czekam na następne pomysły tej grupy :D.

Usunięty
Usunięty
23/05/2012 01:48

Czekam na polską wersję. Uwielbiam takie gry które pojawiają się i zaskakują jak Magicka. A co do niej to przy którymś patchu dodany był język ojczysty. Nie mam nic do angielskiego jednak zbyt przyzwyczaiłem sie do polskiego i strasznie go lubię. Można w nim jak wiecie zastosować milion różnych zdań, określeń i słów których brak w angielskim. Pozdrawiam!




Trwa Wczytywanie