Słabe wyniki Syndicate'a to pokłosie problemów sieci GAME?

Patryk Purczyński
2012/04/16 17:22

Szef Starbreeze Studios o nikłe zainteresowanie strzelaniną Syndicate obwinia różne czynniki. Jednym z nich jest według niego kryzys sprzedaży detalicznej w sklepach.

Słabe wyniki Syndicate'a to pokłosie problemów sieci GAME?

W miesiącu swojego debiutu Syndicate w Stanach Zjednoczonych sprzedał się w liczbie zaledwie 34 tys. egzemplarzy. - Z komercyjnego punktu widzenia jest wiele przyczyn, dla których dana gra odnosi sukces bądź ponosi porażkę - komentuje dyrektor wykonawczy Starbreeze Studios Mikael Nermark na łamach GamesIndustry.

- Wydaliśmy tę grę około miesiąc temu i teraz jesteśmy na etapie dokonywania autopsji. Oceniamy co zrobiliśmy dobrze i gdzie popełniliśmy błędy. Będziemy się oczywiście przyglądać również stronie komercyjnej. Liczba sprzedanych egzemplarzy nie jest tak wysoka jak byśmy sobie tego życzyli - stwierdza.

GramTV przedstawia:

Diagnozuje też jedną z przyczyn kiepskich wyników Syndicate'a. - Gra miała swoją premierę w momencie, gdy sieć GAME szła na dno. Przestrzeń handlu detalicznego przeżywa trudne chwile. Sądzę, że dotknęło to także nas, ponieważ nasza gra była przeznaczona właśnie do handlu detalicznego - tłumaczy Nermark.

Komentarze
17
Usunięty
Usunięty
17/04/2012 23:44
Dnia 16.04.2012 o 18:27, darthork napisał:

dodam jeszcze że część bardziej świadomych graczy mogła zbojkotować ten tytuł ze względu na nieprzyjazną użytkownikowi politykę platformy origin

Konsole, bracie, konsole. Kto w Stanach przejmuje sie wynikami sprzedaży na PC ? ;)

Usunięty
Usunięty
17/04/2012 13:54

Ah ta mania przerabiania wszystkiego na FPS. :D

Usunięty
Usunięty
17/04/2012 00:21

Chcieli wielcy producenci cyfrowej dystrybucji, to teraz mają.




Trwa Wczytywanie