Dark Souls na PC a GfWL - sprawy ciąg dalszy. Gra tylko w 30 klatkach

Patryk Purczyński
2012/04/19 15:16

Kolejne osoby z Namco Bandai zabierają głos w sprawie użycia usługi Games for Windows Live w pecetowym Dark Souls. Zapewniają, że nic jeszcze nie jest przesądzone.

Dark Souls na PC a GfWL - sprawy ciąg dalszy. Gra tylko w 30 klatkach

- Live to serwer o ugruntowanej pozycji, którego używaliśmy w wersji na Xboksa 360 - to główny powód, dla którego wybraliśmy go również teraz - tak decyzję o zastosowaniu usługi Games for Windows Live w Dark Souls na PC tłumaczy na łamach Edge'a Daisuke Uchiyama z Namco Bandai.

- Decyzja o partnerstwie to wciąż jednak sprawa otwarta - podkreśla. - Być może już wkrótce będziemy mieli ogłoszenie dotyczące platformy, której gra będzie używać - dodaje. W podobnym tonie wypowiada się szef marketingu w Namco Bandai, Carlson Choi. - Otrzymaliśmy mnóstwo pytań dotyczących naszego cyfrowego partnera. Zwróćmy jednak uwagę, że jest dopiero kwiecień, a gra ukaże się 24 sierpnia. Jest jeszcze mnóstwo czasu na takie ogłoszenia. Kolejne informacje nadejdą - być może na E3 - stwierdza.

GramTV przedstawia:

Tymczasem z wywiadu z Hidetaką Myiazakim wynika, że właściciele pecetów muszą się pogodzić z 30 klatkami na sekundę w Dark Souls. - To w zasadzie wierny port. Nie planujemy zmian w rozdzielczości. Szybkość wyświetlania klatek nie będzie wynosiła 60 na sekundę - zdradza. To nie pierwsze ograniczenia, o jakich wspomina przedstawiciel From Software. Z wcześniejszych wywiadów można wnioskować, że dla japońskiej ekipy barierę stanowi brak doświadczenia w produkcji gier na komputery.

Przypominamy również, że dziś pierwsze szczegóły dotyczące polskiego wydania Dark Souls na PC zdradziła firma Cenega.

Komentarze
81
Usunięty
Usunięty
24/04/2012 10:31

Z wiedżminem 2 to akurat argument nie trafiony bo na detalach i ustawieniach z konsol to nawet mój procek wyciąga te 60 fps no i płynność bardzo zyskuje natomiast 30 vs 60 fps to cholera na 30 fps na padzie wyczuwalny imput lag.Natomiast obrońcy 30 fps co bronią swoich tez benchmarkiem który wybitnie dowdzie przeciwności ich tezy bo na nich wyraźnie widać różnicę . No właśnie Piotrek_K tym benchmarkiem się osmieszyłeś moon 1 60 fps vs moon 2 25 fps. No różnica jest ogromna moon 1 płynniejszy ruch oraz delikatny motion blur, a moon 2 klatkowanie animacji oraz okropny motion blur który dobitnie rozmazuje obiekt przy okazji pokazując jeszcze bardziej to klatkowanie.Natomiast czy to źle w tej grze z punktu optymalizacji to powiem następująco TAK!!!. A czemu proste jeśli twórcy zwalili optymalizację na konsole to co będzie z PC skoro mamy blokade fps na marne 30 fps i rozdziałkę z przed ponad dekady.

Usunięty
Usunięty
24/04/2012 02:26
Dnia 23.04.2012 o 22:35, Lailonn napisał:

Najbardziej wyposiaony zestaw dostępny na rynku daje w wieśku około 40 FPSów Daleko więc do "minimum 60-100" jakie to słowa tu padały. Popatrz popatrz, Wiedźmin 2 jest gniotem, kto by pomyslał :/ odebrać mu te wszystkie nagrody!

1. To nie jest to temat o optymalizacji wiedźmina 2.2. Jak będę chciał to ODROBINĘ zmniejszę ustawienia graficzne (np: obetnę efekty nie obsługiwane przez konsole) i osiągnę 2x więcej fpsów... na PC można robić takie rzeczy, wiesz ? W chamskich portach z konsoli nie bo tam nie ma ŻADNYCH opcji graficzny. Ba nawet na średniej klasy sprzęcie można wyciągnąć 60fpsów, jak się zrezygnuję z zaawansowanych opcji graficznych. Ale co Ty tam wiesz...3. Nie lubię nowego wieśka, system walki nie do zaakceptowania dla mnie.

Usunięty
Usunięty
24/04/2012 00:08

Pojedyncza i w dodatku nie najbardziej wypasiona karta firmy radeon wszystko mi wyjaśnia :)




Trwa Wczytywanie