Zdaniem analityka Colina Sebastiana Sony, aby pozostać konkurencyjnym, musi zrobić dwie rzeczy: obniżyć cenę PS3, a następnie wprowadzić konsolę nowej generacji szybciej od rywali.
Zdaniem analityka Colina Sebastiana Sony, aby pozostać konkurencyjnym, musi zrobić dwie rzeczy: obniżyć cenę PS3, a następnie wprowadzić konsolę nowej generacji szybciej od rywali.
- Konieczność poczynienia okazałych inwestycji w Orbis/PS4 nadchodzi dla Sony w niezręcznym momencie. Aby pozostać konkurencyjnym w zakresie gier, sądzimy, że konieczna jest kolejna redukcja cen PS3. Firma musi być też pierwsza z konsolą następnej generacji - stwierdza. Zupełnie odmiennego zdania jest z kolei analityk EEDAR, Jesse Divnich.
- Nie sądzę, że PlayStation 3 potrzebuje w tym momencie obniżki ceny - mówi. - Wyniki sprzedaży są konsekwentne i zgodne z oczekiwaniami. Konsola nadal zwiększa swoją bazę odbiorców, mimo, że cykl jej życia dobiega końca - dodaje. Kto ma rację? Tego nie będziemy przesądzać. Dla graczy niewątpliwie korzystniejszym układem byłaby jednak obniżka ceny PS3. Czy doczekamy się jej w najbliższym czasie? Sony nie zajęło w tej sprawie żadnego stanowiska.