Analitycy: Seria Call of Duty ma się dobrze

Patryk Purczyński
2012/04/25 19:04

Jesse Divnich z firmy analitycznej EEDAR nazywa markę Call of Duty niesamowicie stabilną, a ostatnie opinie swoich kolegów po fachu określa mianem przesadzonych.

Analitycy: Seria Call of Duty ma się dobrze

Przed kilkunastoma dniami pisaliśmy o zwalniającej sprzedaży Call of Duty. Modern Warfare 3 w marcu nie osiągnęło nawet połowy z wyniku, jaki przypadł w udziale Call of Duty: Black Ops. Jesse Divnich, analityk EEDAR, nie dostrzega w tym jednak żadnych powodów do obaw. - To powszechne zjawisko, że sprzedaż nowych odsłon znanych marek koncentruje się w początkowym okresie - podkreśla Divnich w rozmowie z dziennikarzami NowGamera.

- Takie marki, jak Gears of War, Halo, Assassin's Creed, Fallout i wiele innych też mają się gorzej w późniejszym okresie sprzedaży. Nawet Call of Duty: Black Ops w miesiącach poświątecznych sprzedawało się gorzej od Modern Warfare 2. To zjawisko nie występuje wyłącznie w serii Call of Duty - zapewnia.

GramTV przedstawia:

Jego zdaniem nowa odsłona CoD-a, którą najprawdopodobniej będzie Black Ops 2, ponownie sprzeda się świetnie. - To nieprawdopodobnie stabilna marka, a każdy kto sądzi, że osiągnęła już swój szczyt, zapewne jest w błędzie - dodał. Innego zdania jest chociażby Michael Pachter, który uważa, że kolejnym częściom serii trudno będzie powtórzyć wynik, jakim legitymuje się Black Ops.

Komentarze
13

Dlatego lepiej w te wszystkie wojny nie wchodzić. Sam nie rozumiem tego. Ale to też wiadomo dlaczego: łatwo się atakuje fanów wielkiego tytułu niż jakiś mniejszych gier. Ja nie widziałem nigdy fanwars na temat... nie wiem jakiej gry... oby była od małego dosyć wydawcy i prawie indie.Co do pana analityka: nie trudno jest się z nim zgodzić. Po prostu CoD jest marką, która mimo wychodzenia co rok ma ten ugruntowione community, które tą grę kupi. Ja zawsze mówię jedno: jeżeli jest coś na tyle znane i ma wyrobioną markę to sprzeda się bez względu na to co będzie w tej grze. Nawet jeżeli by dali platformówkę albo ścigałkę nazwaną Call Of Duty zapewne wielu graczy by tą grę kupiło.

AjKnowJu
Gramowicz
26/04/2012 08:27

Hmmm... Główny temat to "CoD:MW3 nie osiągnął nawet połowy z wyniku, jaki przypadl w udziale CoD:BO" po takim samym okresie na rynku, a ten pisze o tym, że sprzedaż gier od premiery zawsze zwalnia. Ale co to ma do tego? Niech sobie zwalnia, kazdy o tym wie.

Usunięty
Usunięty
25/04/2012 23:09

Widzę że niektórzy mylą tutaj analityków z wróżkami.Ew.czytają tylko tytuł newsa a olewają treść, nie wnikam.




Trwa Wczytywanie