Miał być S.T.A.L.K.E.R. 2, będzie Survarium. Miał być FPS, będzie MMO free-to-play. Producentem miał być GSC GameWorld, będzie Vostok Games - wynika z najnowszych doniesień.
Miał być S.T.A.L.K.E.R. 2, będzie Survarium. Miał być FPS, będzie MMO free-to-play. Producentem miał być GSC GameWorld, będzie Vostok Games - wynika z najnowszych doniesień.
Wspomniany na Twitterze duchowy kontynuator S.T.A.L.K.E.R.-a powstaje w nowo założonym studiu Vostok Games. Ekipę w dużej mierze współtworzą byli już pracownicy GSC GameWorld. Została ona sformowana w marcu tego roku. - Nad marką S.T.A.L.K.E.R. pracowaliśmy do grudnia 2011 roku, aż studio zostało niespodziewanie zamknięte, a S.T.A.L.K.E.R. 2 zamrożony - piszą założyciele nowego zespołu na swojej stronie internetowej.
- Nie osiągnęliśmy porozumienia z właścicielami praw do marki S.T.A.L.K.E.R. na jej wykorzystanie, dlatego postanowiliśmy ruszyć przed siebie w nowym studiu i z nowym projektem. To był nasz pierwszy dzień pod banderą Vostok Games - piszą.
Survarium też ma już swoją oficjalną witrynę. Dowiadujemy się z niej, że gra będzie należała do gatunku MMOFPS i oprze się na modelu free-to-play. Jej akcja toczy się w nieodległej przyszłości w świecie dotkniętym katastrofą ekologiczną. Produkcja oparta jest na silniku Vostok Engine. Docelowo ma ona trafić w 2013 roku na komputery osobiste.
Wieści te mogą być zaskakujące - tym bardziej, że jeszcze przed kilkoma tygodniami GSC GameWorld po uprzednim zdementowaniu plotek o zawieszeniu prac nad Stalkerem 2, informowało o pewnych postępach w produkcji.