Rola, w jaką gracz wcieli się w Crysis 3, jest odwrócona o 180 st. w stosunku do tego, z czym spotkaliśmy się w drugiej części serii. A łuk ma być idealnie pasującym na tę okoliczność atrybutem.
Rola, w jaką gracz wcieli się w Crysis 3, jest odwrócona o 180 st. w stosunku do tego, z czym spotkaliśmy się w drugiej części serii. A łuk ma być idealnie pasującym na tę okoliczność atrybutem.
Wspomniany oręż od początku budził wśród fanów serii Crysis sporo emocji. Twórcy wyglądają jednak na przekonanych o słuszności dołączenia go do arsenału, jakim dysponować będzie postać przewodnia "trójki". - To chyba oczywista rzecz, pasuje idealnie do kontekstu i jest po prostu fajna - komplementuje Hojengaard.
- Na szczycie tego wszystkiego stoi jednak nowa funkcja: możesz użyć swojej broni gdy jesteś schowany. Dzięki temu wzrasta potencjał zakradania się w grze - zauważa. Czy takie rozwiązanie przypadnie do gustu fanom, przyzwyczajonym raczej do większej otwartości w wymianie ognia? Przekonamy się w pierwszej połowie przyszłego roku. Właśnie na ten okres przewidziana jest bowiem wstępnie premiera Crysis 3.
Na razie zachęcamy do zapoznania się z naszymi wrażeniami z prezentacji i obejrzenia fragmentów rozgrywki.