Marki Electronic Arts rosną w siłę. Firma zaprezentowała wyniki sprzedaży FIFY 12 i Battlefielda 3. Obie gry radzą sobie lepiej od swoich poprzedników.
Marki Electronic Arts rosną w siłę. Firma zaprezentowała wyniki sprzedaży FIFY 12 i Battlefielda 3. Obie gry radzą sobie lepiej od swoich poprzedników.
Szczególny wzrost popularności w porównaniu z poprzednimi odsłonami widać w przypadku marki Battlefield. "Trójka" już teraz osiągnęła sprzedaż o dwa miliony lepszą od Bad Company 2. Pierwsza odsłona Battlefield: Bad Company mogła się natomiast poszczycić zaledwie trzema milionami sprzedanych kopii.
- W przypadku Battlefielda udało nam się osiągnąć założenia, o których mówiliśmy. Battlefield 3 zagarnął bardzo znaczący udział w rynku od swojego głównego konkurenta i stał się jednym z największych tytułów w historii EA - komentuje prezes firmy, John Riccitiello. I już teraz zapowiada, że seria doczeka się kolejnych interesujących produkcji, o których usłyszymy na przestrzeni roku fiskalnego 2013.