Jeden z byłych pracowników Iron Lore wyznaje, że studio pracowało nad kontynuacją Titan Questa, ale nie dostało szansy na rozwinięcie projektu.
Jeden z byłych pracowników Iron Lore wyznaje, że studio pracowało nad kontynuacją Titan Questa, ale nie dostało szansy na rozwinięcie projektu.
W obliczu zaistniałych okoliczności załoga Iron Lore przystąpiła do prac nad multiplatformową grą action-RPG z widokiem z trzeciej osoby. - Wyglądało to jak połączenie Obliviona z Gears of War. W zasadzie było bardziej podobne do wypuszczonego niedawno Kingdoms of Amalur, ale w znacznie mroczniejszym umiejscowieniu - mówi Bruno.
THQ i z tego projektu wycofało się nagle, co zbiegło się z wykupieniem studia Big Huge Games. - Rozmawiali z BHG o multiplatformowym RPG-u w tym samym czasie co z Iron Lore. Z tego co słyszałem, kiedy BHG pozyskało Kena Rolstona, ludzie z THQ zmoczyli majtki i nie mogli wykupić ich dostatecznie szybko. Iron Lore nie mogło z kolei znaleźć innego wydawcy i po jakimś czasie skończyły się fundusze. A ponieważ to THQ było właścicielem marki Titan Quest, studio nie mogło po prostu próbować wcisnąć projektu innemu wydawcy. W tym momencie był on w zasadzie martwy - tłumaczy.
Byli pracownicy Iron Lore stworzyli studio Crate Entertainment i obecnie zajmują się wzorowanym na Diablo hack'n'slashem Grim Dawn.