Prototypowe technologie na trailerze Ubisoftu Ghost Recon: Future Soldier

Małgorzata Trzyna
2012/05/19 22:30
8
0

Pozostało niewiele czasu, jaki dzieli nas od premiery Ghost Recon: Future Soldier. Najpierw Ubisoft podsycił nasze apetyty betą, dziś pokazał trailer przedstawiający prototypowe technologie.

Prototypowe technologie na trailerze Ubisoftu Ghost Recon: Future Soldier

W eliminacji wrogów pomogą najnowocześniejsze technologie, znajdujące się w fazie prototypów: kamuflaż optyczny, zdalnie sterowane zabawki, granaty wyjawiające położenie przeciwników i, oczywiście, broń. Więcej broni. I jeszcze więcej... za dużo to nigdy dość.

GramTV przedstawia:

Ghost Recon: Future Soldier trafi do sprzedaży 25 maja na PS3 i Xbox 360, na PC zadebiutuje 15 czerwca.

  • Zamów grę Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier PC w sklepie gram.pl
  • Zamów grę Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier na PS3 w sklepie gram.pl
  • Zamów grę Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier na X360 w sklepie gram.pl
  • Zamów Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier - Edycja Signature na PC w sklepie gram.pl
  • Zamów Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier - Edycja Signature na PS3 w sklepie gram.pl
  • Zamów Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier - Edycja Signature na X360 w sklepie gram.pl
Komentarze
8
Usunięty
Usunięty
20/05/2012 21:07

Słabego znawcę od zaawansowanego sprzętu wojskowego wynajął Ubisoft do tej gry:> owszem nad kamuflażem optycznym się pracuje, ale raczej będzie on dostępny dla żołnierzy w postaci narzutki (która jak każdy element ubioru będzie się mogła podczas misji wybrudzić, co ograniczy jej wykorzystanie); w GR:FS całkowicie z nim przegięli, pokrywając nim całego żołnierza razem z bronią;> "sensor grenades" - komuś chyba chodziło o rozstawiane czujniki Unattedned Ground Sensors;> widzenie przez ściany - nad tym się pracuje, wszystko zależy od materiału z jakiego jest i grubości ściany, nie tylko za pomocą termowizji, ale też specjalnymi radarami http://web.mit.edu/newsoffice/2011/ll-seeing-through-walls-1018.html ;> quadcopter-y (w grze jako Drone Crawler) buduje się, ale na razie nie słychać o takim, który mógłby się także przemieszczać po gruncie;> kierowana amunicja snajperska (naprowadzana laserowo) nie jest już fikcją -> EXtreme ACcuracy Tasked Ordnance initiative (EXACTO);> (artyleryjski - prawie na pewno uzbrojony w lekki moździerz kal. 60 mm) kroczący Warhound -> BigDog/AlphaDog, jednakże póki co się takich uzbrojonych nie planuje, szybciej od nich gąsienicowy Ripsaw MS1 lub kołowy SMSS;> broń dźwiękowa - np: http://pl.wikipedia.org/wiki/LRADCo mogłoby być:- pancerze z wytrzymałych nanorurek lub z materiału samo naprawiającego się (to nie pomyłka)- radar w hełmiegadzetomania.pl/2009/10/30/armia-usa-chce-wyposazyc-helmy-w-radar/- oślepianie laserem przeciwnika (naramienne urządzenie)- projektor hologramu do wprowadzania przeciwnika w błąd,- broń mikrofalowa (dla drony),- pociski typu air burst (zabijanie wrogów ukrytych za przeszkodą) i termobaryczne (zabijanie wroga w pomieszczeniach) do granatnika...

TobiAlex
Gramowicz
20/05/2012 15:06
Dnia 20.05.2012 o 09:45, KingShaq32 napisał:

Wszystko fajnie, ale ten kamuflaż optyczny to głupota :/

Widzę, że wypowiadasz się o czymś o czym nie masz pojęcia. Na początek proponuję poczytać o płaszczu profesora Tachiego. A tu masz kilka filmów. http://projects.tachilab.org/rpt/movie.php

Usunięty
Usunięty
20/05/2012 11:24

To JUŻ jest. Materiał taki istnieje, nie jest on wprawdzie niewidzialny ale stapia się z otoczeniem. Z tego co pamiętam to pierwszą udaną próbą stworzenia takowego był kapelusz.Nie, nie podam źródła bo czytałem to w ch... czasu temu w Scientificu, Focusie oraz XXI wieku. Mam gdzieś te nr, ale nie będę specjalnie schodził do piwnicy.Chcecie to sobie wygooglujcie.




Trwa Wczytywanie