Wiele kontrowersji budzi konieczność stałego połączenia z siecią w Diablo III niezależnie od trybu rozgrywki. David Braben sam nie jest tym zachwycony, ale wskazuje na plusy tego rozwiązania.
Wiele kontrowersji budzi konieczność stałego połączenia z siecią w Diablo III niezależnie od trybu rozgrywki. David Braben sam nie jest tym zachwycony, ale wskazuje na plusy tego rozwiązania.
Na ile jest to zasługa DRM-u - nie sposób oszacować. Braben podkreślił, że piractwo wciąż pozostaje ogromnym problemem, co widać na przykładzie produkcji jego firmy. W Chinach, które są dla Frontier Developments drugim rynkiem zbytu, na jedną zakupioną kopię przypada aż 35 pobranych nielegalnie. - Nie cierpię zamykać swojego domu na klucz, ale mimo wszystko robię to - skwitował, wracając do problemu zabezpieczeń użytych w Diablo III.
Jednocześnie podkreślił, że jest gotów odkrywać rozmaite drogi walki z piractwem. Jako przykład podał gry free-to-play, w przypadku których producenci nie tracą wpływów przez nieuczciwych graczy.